Onder het mom "you're never alone" bedacht ik me net dit leuke spelletje:
Je begint een vraag met "Ben ik de enige die..." en vult aan, liefst in mom/preggo edition. Dus grappige/opvallende/vreemde zaken die je doet/denkt/meemaakt! Als je een stelling leest en je denkt "No way, doe ik ook, ik dacht dat ik de enige was", dan geef je een hartje! Ik ga eerst 😊
Gek wordt van dezelfde forumberichten van moeders die zich afvragen of het niet erg is dat hun kindje al doorslaapt?
Natuurlijk vanuit een klein beetje jaloezie (heul erg;)) maar ook omdat de vraag al 100000x gesteld lijkt te zijn 😂
Vannacht een beetje geïrriteerd raken want waarom zit m'n kindje nu nog te jammeren en te smakken terwijl ik haar net gevoed heb ! Wel in m'n dromen blijkbaar aldus m'n partner die mij voorzichtig verontschuldigend maar toch redelijk dwingend wakker schud voor de borstvoeding 😂 arm kind haha
Ben ik de enige die vannacht om half vier de betekenis van 'mom rage' aan het googlen was, omdat ze spontaan dr vriend niet meer uit kon staan (lees: bijna wilde wurgen) die vredig naast haar lag te slapen?
Ben ik de enige die 's avonds alvast de wasmachine instelt voor de volgende ochtend, om die vervolgens pas uren later dan de geplande tijd waarop het klaar is op te hangen?