366 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Bohdi

Zich helemaal rot schrikt als je baby ineens een paar uur later voor de nac ...
Ja en dan wakker liggen... afijn

4 maanden geleden

Reactie op marit1996

Ja en dan wakker liggen... afijn
Precies dit idd

4 maanden geleden

Ben ik de enige met een partner die kan doorslapen maar die toch alsnog meer last denkt te hebben van slaaptekort

4 maanden geleden

Reactie op Stephaniegrootelaar

Ben ik de enige met een partner die kan doorslapen maar die toch alsnog mee ...
En dan na een regeldagje thuis komen van kantoor en klagen dat ze moe zijn en echt een powernapje moeten doen 🤣

4 maanden geleden

Reactie op EOlsen

Die kunstvoeding echt vind stinken? Ik word er misselijk van :(
Ja! Ik zag op de verpakking dat er vis olie aan is toegevoegd, denk dat dat het is 🤢

4 maanden geleden

Gek wordt van dezelfde forumberichten van moeders die zich afvragen of het niet erg is dat hun kindje al doorslaapt? Natuurlijk vanuit een klein beetje jaloezie (heul erg;)) maar ook omdat de vraag al 100000x gesteld lijkt te zijn 😂

4 maanden geleden

Vannacht een beetje geïrriteerd raken want waarom zit m'n kindje nu nog te jammeren en te smakken terwijl ik haar net gevoed heb ! Wel in m'n dromen blijkbaar aldus m'n partner die mij voorzichtig verontschuldigend maar toch redelijk dwingend wakker schud voor de borstvoeding 😂 arm kind haha

4 maanden geleden

Ben ik de enige die elke dag make-up op doet? Ook op dagen dat ik niemand zie maar me gewoon mezelf wil voelen.

4 maanden geleden

Ben ik de enige die zich afvraagt waar dat tijdens de nesteldrang keurig opgeruimde en georganiseerde huis gebleven is?🫣

4 maanden geleden

Ben in de enige die tijdens het voeden kleine velletjes van het bolletje pulkt ?

4 maanden geleden

Ben ik de enige die nog nooit een zwangerschapstest foto op dit forum heeft geplaatst, om te vragen 'ZiEn JuLliE oOk EeN StReEpJe'🤪

4 maanden geleden

Ben ik de enige die in de douche staat en denkt de baby te horen huilen

3 maanden geleden

Ben ik de enige die vannacht om half vier de betekenis van 'mom rage' aan het googlen was, omdat ze spontaan dr vriend niet meer uit kon staan (lees: bijna wilde wurgen) die vredig naast haar lag te slapen?

3 maanden geleden

Ben ik de enige die soms niet meer weet wat ik met mijn wakkere baby kan doen en we elkaar vervolgens dan maar schaapachtig aan zitten te kijken?

3 maanden geleden

Ben ik de enige die...tegelijk met baby naar bed gaat? 😴

3 maanden geleden

Ben ik de enige die na een nachtvoeding de slaap niet meer kan vatten? Zo frustrerend want heb die slaap echt wel nodig🫠

3 maanden geleden

Ben ik de enige die 's avonds alvast de wasmachine instelt voor de volgende ochtend, om die vervolgens pas uren later dan de geplande tijd waarop het klaar is op te hangen?

3 maanden geleden

Ben ik de enige die zich enorm schuldig voelt naar haar katten omdat ze nu minder aandacht aan ze kan besteden 😢

3 maanden geleden

Ben ik de enige die zich net een koe voelt tijdens het kolven? 😆

3 maanden geleden

Ben ik de enige die elke avond compleet overprikkeld is door de baby en de actieve peuter?