366 Reacties

3 maanden geleden

Ben ik de enige die ‘s nachts op de zij borstvoeding geeft en dan soms 2 uren later wakker schrikt en je baby slapend aan je tepel hangt en het als een speentje gebruikt?

3 maanden geleden

Ben ik de enige die haar kinderen het liefst helemaal ‘sad beige mom’ aankleedt? 🤎

3 maanden geleden

Reactie op Joure1992

Ben ik de enige die ‘s nachts op de zij borstvoeding geeft en dan soms 2 u ...
Herkenbaar 😝 vannacht om 00.30 begonnen met voeden en dan om 02.17 wakker worden naast een slapende baby aan de borst

3 maanden geleden

Reactie op Joure1992

Ben ik de enige die ‘s nachts op de zij borstvoeding geeft en dan soms 2 u ...
Heerlijk vind ik dat😅

3 maanden geleden

Ben ik de enige die constant aan het shoppen is voor de baby? Vooral Vinted aan het afsneupen opzoek naar de perfecte koopjes.. kan dat ook uren doen zonder dat ik altijd iets koop 🤣

3 maanden geleden

Wel een beetje kan lachen om de postpartum eeuwenmanen om m'n hoofd heen 😅, en dan die kleine handjes die niets bewust grijpen maar wel feilloos met een knuffel juist die plukjes vinden

3 maanden geleden

Ben ik de enige die speentjes uitkookt in de waterkoker?

3 maanden geleden

Ben ik de enige die 5,5pp los is gegaan bij het concert van Taylor Swift? 🌼

3 maanden geleden

Ben ik de enige die knuffelend met het voedingskussen slaapt? En dan af en toe wakker schrik omdat ik in mijn slaapdronken toestand bang ben dat ik zo lig te slapen met de baby omdat ik in slaap zou zijn gevallen. De baby ligt altijd gewoon in de cosleeper.

3 maanden geleden

Ben ik de enige die helemaal weg smelt bij elk lachje en super trots is op de grote zus. Maar ook regelmatig denk, waar de f ben ik aan begonnen, waarom wilde ik dit ook alweer… (Om me vervolgens rete schuldig te voelen om die gedachte)

3 maanden geleden

Ben ik de enige die in bh achter de pakketbezorger de straat op gerend ben? Nadat ik vergeten was m’n hemd vast te maken na de BV? 🫣 Ik vond al dat hij snel weer weg was na afgeven van het pakket aan te deur….. 🥲 Hij kijkt sinds dat incident wel anders naar mij😆😆 oepsie hihi

3 maanden geleden

Ben ik de enige die voed om 21.00, 01.00, 03.30, 06.00, 07.00 om vervolgens van m’n man te horen: ah ben echt moe, pittig nachtje. Had honger en kwam slecht in slaap?

3 maanden geleden

Reactie op nienke19946

Ben ik de enige die constant aan het shoppen is voor de baby? Vooral Vinted ...
🙈😆heb zelfs een shopstop voor mn dochtertje gekregen. Ach kijk nu op Vinted voor haar zus 🤭😉.

3 maanden geleden

Reactie op Amarèl

Ben ik de enige die helemaal weg smelt bij elk lachje en super trots is op ...
Nou dit dus! Ben blij dat ik niet de enige ben. Hier is de oudste zoon 6 jaar en de jongste nu 7 weken. We hadden het heel rustig met maar 1 die al zoveel zelf kon. Dat gevoel bekruipt me af en toe wel. Dat de jongste nu meer reageert en lacht maakt gelukkig veel goed!

3 maanden geleden

Reactie op Joure1992

Ben ik de enige die haar baby meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding ...
Nee hoor! Als het schoon is waarom blijven wassen. Mijn streven is wel tot het badje, dus om de dag schone kleertjes

3 maanden geleden

Reactie op Anniqueelise

Ben ik de enige die 5,5pp los is gegaan bij het concert van Taylor Swift? � ...
Noop hier nog een! Was ook even nodig om weer mens te voelen😊

3 maanden geleden

Reactie op Suzy22444

Ben ik de enige die de hele dag door aan het wiegen is, ook al heeft iemand ...
Ik betrapte mezelf erop dat ik laatst stond te wiegen tijdens het afrekenen van de boodschappen aan de kassa... werd heeeel vreemd aangekeken. En ja, de baby was thuis 😅

3 maanden geleden

Reactie op Oltia

Ben ik de enige die in bh achter de pakketbezorger de straat op gerend ben? ...
Haha ik ben vooral heel bang dat het me een keer gaat overkomen dat ik de deur open doe terwijl alles nog niet goed zit 😆 Als ik kijk hoe ik er soms bij loop in huis 😁

3 maanden geleden

Ben ik de enige die die kleine kneepjes van die mini handen in je borst wanneer baby drinkt ZOOO schattig vindt 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Oltia

Ben ik de enige die in bh achter de pakketbezorger de straat op gerend ben? ...
Oooh het kan erger, check dit filmpje: https://www.facebook.com/share/v/ujetUbeouHpGrKg7/ Moest ik gelijk aan denken toen ik je post las 🤣