366 Reacties

3 maanden geleden

Ben ik de enige die als eerste denkt 'ooh wat een jonge mama' bij iedereen die (minimaal een dag) jonger is dan ik zelf ben en zwanger is of met een baby loopt.. dat terwijl ik zelf inmiddels een tweejarige en eentje van 7 weken heb 😅

3 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Ben ik de enige die als eerste denkt 'ooh wat een jonge mama' bij iedereen ...
Nee ik heb het precies andersom! Met veel verantwoordelijkheden op mijn werk denk ik als reactie "maar ik ben nog maar een kind!" En vervolgens dan "ohnee ik ben 27 en heb er zelf 2 kinderen dus dan moet ik ook maar deze taak fixen"

3 maanden geleden

Reactie op EviLisa

Ben ik de enige die knuffelend met het voedingskussen slaapt? En dan af en ...
Hahahaha dit heb ik ook🤣🤣

3 maanden geleden

Ben ik de enige die - mn oudste zoon soms achter het behang kan plakken maar me vaak ook schuldig voel omdat ik veel met de baby bezig ben

3 maanden geleden

Ben ik de enige die weleens iets hoort kraken in de gewrichtjes van m’n baby als ik haar oppak? (en dan denk oeps als ze maar niet uit elkaar valt)

3 maanden geleden

Reactie op Camille_

Oooh het kan erger, check dit filmpje: https://www.facebook.com/share/v/uje ...
Hahahaahha 😂

3 maanden geleden

Reactie op Rbmg

Vannacht een beetje geïrriteerd raken want waarom zit m'n kindje nu nog te ...
Dit heb ik zo vaak! Dat ik denk dat ik al een borst heb gegeven 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Camille_

Oooh het kan erger, check dit filmpje: https://www.facebook.com/share/v/uje ...
Nou dat dus, ik kende dat filmpje al en toen dacht ik nog, dat gaat mij nooit overkomen! Daar ben ik veels te preuts voor! Nou… nog geen maand later…. 👋 🫣

3 maanden geleden

Ben ik de enige die 's nachts wakker schrikt en in bed op zoek is naar haar baby terwijl die tevreden naast me in de co sleeper ligt? Terwijl als ze wél bij mij in bed ligt dat ik dat dus nooit heb?

3 maanden geleden

Reactie op Loenie87

Ben ik de enige die 's nachts wakker schrikt en in bed op zoek is naar haar ...
Oh ja!! Ik heb dat vooral 's ochtends als ze langer slaapt dan normaal, dan denk ik altijd: oohhh ik ben op haar gaan liggen 🥴

3 maanden geleden

Ben ik de enige die mensen op afstand houd die zeggen dat ze mijn zoontje niet vaak genoeg mogen vast houden? (Vader en stiefmoeder)

3 maanden geleden

Reactie op lindsay_jake

Ben ik de enige die - mn oudste zoon soms achter het behang kan plakken maa ...
Dittttt!!!!🥲

3 maanden geleden

Ben ik de enige die op het moment dat je baby slaapt (max 10 min) als een razende alle dingen doet die niet lukken met baby in de draagzak? Om dan volledig bezweet uit te puffen als hij weer wakker wordt?

3 maanden geleden

Ben ik de enige die het hoofdje van haar zoon tegen de draagstang van de Maxi Cosi stoot en meteen denkt dat hij een schedelbasisfractuur heeft? 😂

3 maanden geleden

De enige die sochtends klaarwakker is terwijl de baby nog doorslaapt na de voeding 😅 terwijl ik eigenlijk zelf ook nog best wat uurtjes kan gebruiken

3 maanden geleden

Ben ik de enige die soms echt geen idee meer heeft wanneer de laatste keer was dat haar baby in bad is geweest?

3 maanden geleden

Reactie op aardbeitje4

Ben ik de enige die soms echt geen idee meer heeft wanneer de laatste keer ...
Hahaha dan ben ik ook niet de enige die haar baby NIET iedere avond in bad doet 🤣 Wie heeft daar de energie voor zelfs 😅

3 maanden geleden

Ben ik de enige die echt nog niet kan denken aan werken 😞

3 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ben ik de enige die echt nog niet kan denken aan werken 😞
Het liefst helemaal niet meer 😩

3 maanden geleden

Die altijd vergeet welke borst als laatste is geweest?