Onder het mom "you're never alone" bedacht ik me net dit leuke spelletje:
Je begint een vraag met "Ben ik de enige die..." en vult aan, liefst in mom/preggo edition. Dus grappige/opvallende/vreemde zaken die je doet/denkt/meemaakt! Als je een stelling leest en je denkt "No way, doe ik ook, ik dacht dat ik de enige was", dan geef je een hartje! Ik ga eerst 😊
Ben ik de enige die als eerste denkt 'ooh wat een jonge mama' bij iedereen die (minimaal een dag) jonger is dan ik zelf ben en zwanger is of met een baby loopt.. dat terwijl ik zelf inmiddels een tweejarige en eentje van 7 weken heb 😅
Ben ik de enige die als eerste denkt 'ooh wat een jonge mama' bij iedereen ...
Nee ik heb het precies andersom! Met veel verantwoordelijkheden op mijn werk denk ik als reactie "maar ik ben nog maar een kind!" En vervolgens dan "ohnee ik ben 27 en heb er zelf 2 kinderen dus dan moet ik ook maar deze taak fixen"
Oooh het kan erger, check dit filmpje: https://www.facebook.com/share/v/uje ...
Nou dat dus, ik kende dat filmpje al en toen dacht ik nog, dat gaat mij nooit overkomen! Daar ben ik veels te preuts voor! Nou… nog geen maand later…. 👋 🫣
Ben ik de enige die 's nachts wakker schrikt en in bed op zoek is naar haar baby terwijl die tevreden naast me in de co sleeper ligt? Terwijl als ze wél bij mij in bed ligt dat ik dat dus nooit heb?
Ben ik de enige die op het moment dat je baby slaapt (max 10 min) als een razende alle dingen doet die niet lukken met baby in de draagzak? Om dan volledig bezweet uit te puffen als hij weer wakker wordt?