366 Reacties
3 maanden geleden
Ben ik de enige die als de baby voor het eerst van 22 tot 4 slaapt, er op gaat liggen dat de baby elk moment wakker kan worden? 😅
3 maanden geleden
Ben ik de enige die soms vergeet een slabber of spuug doekje te pakken en dan maar het mondje van de baby met eigen shirt schoonveegt.
3 maanden geleden
Reactie op DJMJ
Die nu al strest bij het idee dat de kleine over 2 maandjes naar de opvang ...
Mijne gaat pas in december maar kan me daar nu al verdrietig om voelen, zo stom want weet door mijn andere kindjes dat het allemaal wel goedkomt. Hij gaat ook maar 1 (halve) dag dus zijn echt hormonen die het zo groot maken 🤣
3 maanden geleden
Ben ik de enige die zich afvraagt na de geboorte van de 2e: waar was ik met die 1e dan zo ontzettend druk mee de hele dag en hoezo kwam ik toen nergens aan toe?
Krijg nu hele bergen verzet zodra de oudste naar de opvang is en ik alleen ben met de baby😅
3 maanden geleden
Reactie op Duplofiets
Ben ik de enige die zich afvraagt na de geboorte van de 2e: waar was ik met ...
Onze oudste gaat niet naar de opvang, ik ben thuis met de kinderen. Maar ik krijg nu met 2 kinderen meer gedaan dan toen onze zoon 8 weken en ons enige kind was 🫣
3 maanden geleden
Reactie op Duplofiets
Hahahaha super herkenbaar! Ik denk zelf dat 't komt omdat ik nu al moeder ben, ben gewend aan alles speedy gonzales doen omdat er een peuter bij is. Toen met de eerste raakte ik echt overspoeld door alles wat je ineens wel en niet kon doen. Maar inderdaad, ik denk wel vaker waar was ik destijds zo druk mee hahah.
3 maanden geleden
Ben ik de enige die zich net de snollebollekes voelt met borstvoeding … van links naar rechts…
Oftewel… stoppen… ohnee toch doorgaan … toch stoppen ? Of toch doorgaan …🤯
3 maanden geleden
Reactie op Demi97
Ben ik de enige die het vullen van het poedertorentje telkens opnieuw moet ...
Bij ons mag diegene die niet telt ook niet praten omdat anders een van ons tel kwijt raakt 😂😂😂😂
3 maanden geleden
Reactie op Dekel89
Hoe doe je dat dan? Ik zit hier met m’n eerste en krijg inderdaad echt hele ...
Nou oprecht geen idee, daarom vraag ik het me ook af hoe dat kan😂 wellicht nu iets meer go with the flow mentaliteit dan bij de 1e altijd als n havik er bovenop te zitten
3 maanden geleden
Reactie op Duplofiets
Hahhaha ja! En na de 3de heb je dat gevoel weer 🤣 dacht dat 2 pittig en moeilijk was maar 3 is gewoon letterlijk overleven 🫣