366 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Ben ik de enige die nog geen seks heeft gehad sinds de bevalling? (Baby 10 ...
Same! Baby ook 10 weken

3 maanden geleden

Hahhaha ja! En na de 3de heb je dat gevoel weer 🤣 dacht dat 2 pittig en mo ...
Heel herkenbaar! Vooral als de baby mamahonger heeft en de dreumes op boevenjacht is en de kleuter ook iets van je wil. Een dagje thuis of op pad gaan met 1 kindje is echt mega relaxed. En zelfs op pad gaan met ‘maar’ 2 kindjes voelt echt als een dagje vakantie ofzo. Met 3 kids kom je eigenlijk letterlijk een hand tekort 🤭

3 maanden geleden

Ben ik de enige die snel de kleertjes klaar legt op de commode als m’n man de baby moet omkleden? Hij komt met de raarste dingen aanzetten 🤭

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Ben ik de enige die snel de kleertjes klaar legt op de commode als m’n man ...
Haha nee hoor dit doe ik ook al 2 jaar voor de oudste 🙈

3 maanden geleden

Ben ik de enige die na bevalling (7 weken geleden) mega snel zweet en mezelf steeds ruik? 😷

3 maanden geleden

Ben ik de enige die zo agressief word van mensen die niet voor je aan de kant gaan als je met de kinderwagen loopt, en jij dus heel moeilijk moet doen door de stoep af te gaan oid

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Hahahaha ik vraag me oprecht af hoe het komt dat mijn man er dan wel deftig uitziet. Mijn dochtertje was vanmorgen in een pyjama op stap en mijn zoontje had een combinatie van vliegtuigjes, citroenen en steepjes aan 👀

3 maanden geleden

Reactie op qqww

Ben ik de enige die zo agressief word van mensen die niet voor je aan de ka ...
Ik ga soms gewoon even stilstaan om de ander te laten passeren, werkt altijd!

3 maanden geleden

Mijn dochter ligt voor de tweede dag eventjes boven in haar eigen kamer te slapen en toch voelt het een beetje gek. Overdag slaapt ze normaal in de box maar wil wat meer rust voor haar hebben. Meer mensen die zich een beetje schuldig voelen?

3 maanden geleden

Reactie op Leannah

Heb een nieuw fototopic gestart voor foto's van kindjes in papa's outfit, laat jezelf vooral gaan 😬🥰

3 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Ben ik de enige die nog geen seks heeft gehad sinds de bevalling? (Baby 10 ...
1x om "stoer" te doen voor mezelf dat het allemaal nog werkt en kan en blabla. Zelfs laatst nog mooie lingerie gekocht en aan het kapstokje in de kamer gehangen. Daar hangt het prima.👍✌️ Beiden gaan we liever slapen geloof ik, stilzwijgend word er nooit initiatief genomen

3 maanden geleden

Ben ik de enige die, wanneer mijn kind non stop huilt of er weer uren over doet voordat ze in slaap valt, enorm de (irrationele) behoefte krijgt om iemand te bellen die het van ons overneemt? Elke avond weer en ik zou niet weten wie 🤣

3 maanden geleden

Ben ik de enige die... "lief" is voor anderen maar streng voor zichzelf? (Mbt alle ballen hooghouden en begrip hiervoor enzo). (Ik weet dat het antwoord nee is 🤣).

3 maanden geleden

ben ik de enige die mijn baby dus echt absoluut niet laat huilen? natuurlijk wel mopper huilen maar zodra ze overgaat naar paniek huilen of krijsen (wat bij haar overigens heel snel is) dan pak ik haar op

3 maanden geleden

Ben ik de enige die er vannacht extra uit moest voor extra voedingen ivm de warmte🫠😩

3 maanden geleden

Reactie op Rissje89

Ben ik de enige die er vannacht extra uit moest voor extra voedingen ivm ...
Hier ook! Super laat voor zijn dutje dus dat werd ineens zijn vroege bedtijd, toen wakker om 1, om 4.30 en om 6.30

3 maanden geleden

...een van gogh schilderij ziet in het achterhoofd van haar baby? 😆

3 maanden geleden

Reactie op Marenne

...een van gogh schilderij ziet in het achterhoofd van haar baby? 😆
hier ook hahhahaha

3 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Ben ik de enige die als de baby voor het eerst van 22 tot 4 slaapt, er op g ...
Zo herkenbaar😂

3 maanden geleden

Ben ik de enige die nonstop pluisjes vindt bij de baby? Tussen de vingers, tussen de tenen, in de navel etc...