366 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op MMBL

Ben ik de enige die nonstop pluisjes vindt bij de baby? Tussen de vingers, ...
jaaa de hele tijd!

3 maanden geleden

Ben ik de enige die trots op mijn zoontje is als hij een boer/scheet laat. Terwijl ik het bij mijn man afkeur🤣

3 maanden geleden

Ben ik de enige die zo’n zware dag heeft gehad? Baby wilde niet slapen met als gevolg krijsend kind om 18.30… Maar hij slaapt nu al een uur!

3 maanden geleden

Reactie op Meissie1990

Ben ik de enige die zo’n zware dag heeft gehad? Baby wilde niet slapen me ...
Hier ook…. Ik ben het een beetje zat door die hitte merk ik! zoveel meer drinken, aan mij plakken en slapen hoo maar. Zo sneu maar ook vermoeiend voor ons 😝

3 maanden geleden

Reactie op Marenne

...een van gogh schilderij ziet in het achterhoofd van haar baby? 😆
Hahaha ik zei laatst tegen mijn man dat ik moet denken aan droptoefjes bij het achterhoofd van ons zoontje

3 maanden geleden

Ben ik de enige die wakker word en op de klok kijkt en als een gek bij de baby gaat kijken of hij/zij nog leeft 🫢 (keer doorgeslapen)

3 maanden geleden

Ben ik de enige die spontaan stress krijgt als je kind overdag opeens 3 uur lang diep slaapt?

3 maanden geleden

Reactie op Marenne

...een van gogh schilderij ziet in het achterhoofd van haar baby? 😆
Hier andere abstracte kunst 😅

3 maanden geleden

Ben ik de enige die bang is dat je met dit weer je baby oververhit door hem in je armen in slaap te laten vallen?

3 maanden geleden

Het heeeerlijk vindt om een avondje te laten oppassen om vervolgens alleen maar in bed te liggen en te bij te slapen zonder zich schuldig te voelen

3 maanden geleden

Reactie op Szeyu

Ben ik de enige die bang is dat je met dit weer je baby oververhit door hem ...
hier ook! en t lastige is ik slaap en op zolder en ze wilt dus echt totaal niet in eigen bedje liggen want dan slaapt ze gewoon niet 🥲

3 maanden geleden

Ben ik de enige die gek word van alle melk dat ze overal lekt als ze wil gaan douchen. Kan iedere dag de badkamer dweilen 😅

3 maanden geleden

Ben ik de enige die... tijd zo abstract ervaart? Enerzijds voelt het alsof ze gister pas geboren was (bijna 10wk) anderzijds kan ik me niet meer voorstellen als ik zwangere foto's zie dat we nog niet wisten dat zij het was die in de buik zat.

3 maanden geleden

Reactie op —-

Ben ik de enige die trots op mijn zoontje is als hij een boer/scheet laat. ...
😂😂😂😂

3 maanden geleden

Reactie op Camille_

Hahahaha ik vraag me oprecht af hoe het komt dat mijn man er dan wel deftig ...
😂😂😂

3 maanden geleden

Reactie op qqww

Ben ik de enige die zo agressief word van mensen die niet voor je aan de ka ...
Zelf netjes aan de kant gaan, maar verder gewoon doorlopen hoor. ze gaan vanzelf opzij 🤣 ik heb al menig boze blik gehad op straat omdat ik niet voor iemand de weg/het fietspad op ga met de kinderwagen. Jij niet opzij, ik niet opzij. Toedeloe!

3 maanden geleden

Ben ik de enige die kampt met klachten van een postnatale depressie? Ik heb al een tijdje hulp, maar sinds gister gaat het weer niet lekker. Misselijk en zelfs overgeven. Baby slaapt slecht overdag en ben enorm bang voor een krijs-uur ‘s avonds. Medemoeders die tips voor me hebben?

3 maanden geleden

Ben ik de enige met een superschattig baby’tje dat kan boeren als een volwassen vent van 35?

3 maanden geleden

Reactie op tinyq

Ben ik de enige met een superschattig baby’tje dat kan boeren als een volwa ...
Ik heb er een die winden kan laten waar een volwassen man jaloers op is.

3 maanden geleden

Die sochtends wakker word met een enorm vermoeid lichaam