Onder het mom "you're never alone" bedacht ik me net dit leuke spelletje:
Je begint een vraag met "Ben ik de enige die..." en vult aan, liefst in mom/preggo edition. Dus grappige/opvallende/vreemde zaken die je doet/denkt/meemaakt! Als je een stelling leest en je denkt "No way, doe ik ook, ik dacht dat ik de enige was", dan geef je een hartje! Ik ga eerst 😊
Ben ik de enige die zo’n zware dag heeft gehad?
Baby wilde niet slapen me ...
Hier ook…. Ik ben het een beetje zat door die hitte merk ik! zoveel meer drinken, aan mij plakken en slapen hoo maar. Zo sneu maar ook vermoeiend voor ons 😝
Ben ik de enige die... tijd zo abstract ervaart?
Enerzijds voelt het alsof ze gister pas geboren was (bijna 10wk) anderzijds kan ik me niet meer voorstellen als ik zwangere foto's zie dat we nog niet wisten dat zij het was die in de buik zat.
Ben ik de enige die zo agressief word van mensen die niet voor je aan de ka ...
Zelf netjes aan de kant gaan, maar verder gewoon doorlopen hoor. ze gaan vanzelf opzij 🤣 ik heb al menig boze blik gehad op straat omdat ik niet voor iemand de weg/het fietspad op ga met de kinderwagen. Jij niet opzij, ik niet opzij. Toedeloe!
Ben ik de enige die kampt met klachten van een postnatale depressie? Ik heb al een tijdje hulp, maar sinds gister gaat het weer niet lekker. Misselijk en zelfs overgeven.
Baby slaapt slecht overdag en ben enorm bang voor een krijs-uur ‘s avonds.
Medemoeders die tips voor me hebben?