366 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Ben ik de enige die kampt met klachten van een postnatale depressie? Ik heb ...
Wat vervelend. Hopelijk voel je je snel fijner🤍.
Misschien helpen Noise cancelling headphones om het randje eraf te halen van het geschreeuw. Vraag hulp van je omgeving. Stap weg als het niet meer gaat. Zowel de depressie als het krijsuurtje is een fase. Het wordt echt beter lieve mama
3 maanden geleden
Reactie op Noelleanne95
Ben ik de enige die na bevalling (7 weken geleden) mega snel zweet en mezel ...
Neeeee, zo herkenbaar! Vreselijk vind ik het… het gekke is dat ik alleen mezelf ruik, ik vraag het iedere keer aan mijn partner, maar hij ruikt niks 🤨? Toch ruik ik mezelf dus echt en ik vind het niet fijn… en inderdaad, snel warm en zweterig. Inmiddels ook 7 weken geleden bevallen!
3 maanden geleden
Reactie op Lydiavdh
Die dood op is en stront chagrijnig wordt van de hele dag bezig zijn met je ...
Nee hoor! Ik ben nu ondertussen zover dat ik hem wel in slaap krijg, maar als hij na 30/45 min wakker is probeer ik het even. Maar blijf niet meer uren bezig. Dan maar wakker en later weer in bed…
Valt jullie kindje moeilijk in slaap of is het na een hazenslaapje?
3 maanden geleden
Reactie op 18mei2024
Ben ik de enige die haar baby mist als ze overdag boven slaapt? 😅
Ik heb dit nog steeds bij de oudste van 2 😅. Rond etenstijd kan ik niet wachten tot hij in bed ligt, maar als hij vervolgens slaapt zit ik constant op de babyfoon te kijken of foto's/videos omdat ik hem mis
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Ben ik de enige die kampt met klachten van een postnatale depressie? Ik heb ...
Dikke knuffel voor jou! En ook veel respect voor hoe je het doet. Het ouderschap kan heel pittig zijn, ik kan mij niet voorstellen hoe dat met een depressie is. Hopelijk voel je je snel beter❤️
3 maanden geleden
Reactie op Masok
Ben ik de enige die helemaal gek wordt van bemoeienis schoonmoeder?
En t liefst elk uur op de stoep staat en elk half uur appt hoe t gaat 🤣🙈
3 maanden geleden
Reactie op Meissie1990
Nee hoor! Ik ben nu ondertussen zover dat ik hem wel in slaap krijg, maar a ...
Hij komt alleen in slaap met hulp en dan duurt dat zo’n 15/20 minuten en doet dan maar een dutje van 30/45 min.
Dan probeer ik hem daarna nog weer in slaap te krijgen maar dat lukt nu eigenlijk nooit meer… misschien moet ik het proberen ook maar opgeven ik word daar zelf zo moe van 😅
3 maanden geleden
Reactie op Lydiavdh
Hij komt alleen in slaap met hulp en dan duurt dat zo’n 15/20 minuten en do ...
Ik snap je heel goed hoor. Dat hebben wij ook. Het in slaap krijgen vind ik niet zo erg, maar als ze dan weer wakker zijn na 30 min. Dat is echt killing 😣.
Maar overal lees ik dat het erbij hoort. En ik maak me er op het moment echt heel druk om, maar dat kunnen we volgens mij beter niet doen..
3 maanden geleden
Ben ik de enige wiens kindje eigenlijk helemaal niet meer in m'n armen in slaap valt. Het breekt mijn hart stiekemaf en toe. Enkel in de draagzak en snachts na een voeding valt ze nog tegen me aan in slaap. En dat terwijl ik ook nog alles uit de kast moet halen eer dat ze in bed slaapt 🙈