5 Reacties

14 dagen geleden

Hier hetzelfde verhaal, in de nacht gaat het wel beter , “niet elke nacht doorslapen”, maar als ik de uren slaap uitreken komt ze uiteindelijk wel aan haar uurtjes en dat is het belangrijkste.

14 dagen geleden

In de nacht 12uur aan een stuk door. Maar overdag... 3 a 4x 30min.. echt niet langer dan 30min. Lukt hem gewoon ook niet. Ook met hulp niet langer..

14 dagen geleden

Ik heb geen tips, maar bij mijn baby is dit hetzelfde. Ze is nu bijna 5 maanden. De enige manier om haar langer te laten slapen is om naast haar te gaan liggen. Dan slaapt ze zo 2 uur achter elkaar. Maar daar heb ik niet altijd de mogelijkheid tot :) Ze kan wel zelfstandig in slaap vallen, maar slaapjes koppelen lukt haar nog niet.

13 dagen geleden

Hier ook hetzelfde. Soms wel vermoeiend, kom echt nergens aan toe. Ze is ook echt klaarwakker en probeer wel eens te verlengen door haar bij mij op mijn borst te nemen. Maar dan houdt ze haar hoofd omhoog en begint te lachen 😫. Alleen als ik vanaf het begin van het dutje haar bij me neem slaapt ze door. ‘s nachts gaat goed moet alleen soms speentje weer in doen en dan is ze zo weer in slaap. Hoop echt dat het ooit wel beter wordt haha.

10 dagen geleden

Mijn kind van bijna 5 maanden slaapt al weken niet langer dan 45 minuten overdag