19 Reacties

2 maanden geleden

Wij doen er eigenlijk niks aan alleen tijdens het badje even met een zacht borsteltje over de haartjes om de losse velletjes er af te halen wordt steeds minder!

2 maanden geleden

Reactie op SharonJ

Wij doen er eigenlijk niks aan alleen tijdens het badje even met een zacht ...
Dat doe ik ook inderdaad , en elke dag even met een zacht borsteltje een paar streken door het haar

2 maanden geleden

Ik heb zalf gehaald van dr.leenarts op het hoofdje smeren paar uur in trekken en dan met kammetje weg kammen en is het ook gelijk weg

2 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Ik heb zalf gehaald van dr.leenarts op het hoofdje smeren paar uur in trekk ...
Ik heb dat inderdaad opgezocht, ben echt fan van haar producten. Ik las wel ergens dat zij aanraadt vanaf een half jaar. Hoe oud is jullie kindje?

2 maanden geleden

Reactie op mir12345

Ik heb dat inderdaad opgezocht, ben echt fan van haar producten. Ik las wel ...
15 weken, het beviel goed er staat gebruiken onder 6 maanden. En had het ook aan huisarts gevraagd die zei dat het kon

2 maanden geleden

Ik heb het een paar weken geleden een uurtje voordat ze in bad ging ingesmeerd met babyolie. Toen in het badje met een washandje een beetje gepoetst en het was in 1x weg en is ook niet meer terug gekomen.

2 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

15 weken, het beviel goed er staat gebruiken onder 6 maanden. En had het oo ...
Super! Dank je!

2 maanden geleden

Kokosolie of de zalf van dr leenarts smeren, in laten trekken en daarna wegvegen met borsteltje. Wat ik persoonlijk nog fijner vind is een zacht stukje karton zoals bijvoorbeeld een prijskaartje van kleding. Daarmee gaat het helemaal goed weg, uiteraard wel heel voorzichtig. Ze raden om wel eens een pasje oid aan> die vind ik dan weer te hard. De zalf en de olie werken allebei en ik merkte geen verschil eerlijk gezegd.

2 maanden geleden

Mijn zoontje kreeg vuurrode uitslag van de crème van dr. Leenarts. Dat doe ik bij mijn dochter dus niet. Ik doe beetje olie en dan heel voorzichtig met een luizenkammetje kammen zodat het los laat. En ik ben misschien heel raar, maar ik vind dat zo satisfying 😂

2 maanden geleden

Alleen aan die gele plekken doe ik wat: babyolie erop, even laten intrekken (uurtje) en vervolgens met een speelkaart kan ik het er zo vanaf “krabben..”

2 maanden geleden

En mijn dochter was ook zwaar allergisch voor dokter Leenarts dus kijk er mee uit.

2 maanden geleden

Hier ook een vreselijke reactie op dr Leenarts. Natuurlijke olie of vette zalf werkt misschien wel

2 maanden geleden

Babyolie er op en daarna met een pasje er af schrapen 😂 werkt top alles weg

2 maanden geleden

Wij laten het gewoon zitten? Is dat erg?

2 maanden geleden

Reactie op Babymees

Wij laten het gewoon zitten? Is dat erg?
Ik laat het ook gewoon zitten. Is heel normaal bij baby's en verdwijnt vanzelf🙈

2 maanden geleden

Ik had een fancy cremmetje van de apotheek gekregen, maar onderaan de streep werkte Zwitsal baby olie als een trein en was het in één keer weg.

2 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Ik heb zalf gehaald van dr.leenarts op het hoofdje smeren paar uur in trekk ...
Hier was t bij mij ook direct mee weg

2 maanden geleden

Wij hebben het hier nog niet gehad maar verloskundige adviseerde hoofdje in te smeren met kokosolie, mutsje eroverheen en uurtje laten intrekken, dan met luizenkammetje zou het er zo afgaan

2 maanden geleden

Reactie op Vls

Kokosolie of de zalf van dr leenarts smeren, in laten trekken en daarna weg ...
Super bedankt voor jullie reacties!