9 Reacties

2 dagen geleden

Bij mijn zoontje hielp borstelen😀 en afleiden met speelgoed 🧸 word uiteindelijk stukke beter!😃😃

2 dagen geleden

Eczeem is anders dan berg. Als het berg is dan kan je de bergzalf van Leenarts bij de etos kopen. Je moet het dan insmeren, laten inwerken en dan met een kammetje wegkammen. Bij de eerste keer werd het al zoveel minder. Heb het daarna nog 2x herhaald.

2 dagen geleden

https://www.etos.nl/producten/drs-leenarts-berg-zalf-120172819.html

één dag geleden

Reactie op Lotte UIT

Bij mijn zoontje hielp borstelen😀 en afleiden met speelgoed 🧸 word uitein ...
Nou ikheb alles geprobeerd hij heeft heel erg last en hij krabt elke keer aan zijn hoofd nu ook hij slaap niet en de dokter zei dat ik alleen moest invetten maarja het help niet

20 uur geleden

Reactie op karyann11

Nou ikheb alles geprobeerd hij heeft heel erg last en hij krabt elke keer a ...
En anders kun je als je borstvoeding geeft / over hebt dat mengen met vaseline en dat er op smeren (gaat heel erg stinken) maar als je het na een aantal uren eraf haalt is het echt stukke beter!😊

19 uur geleden

Zijn het van die gelige huidschilfers, dan is het inderdaad waarschijnlijk berg. Echter hebben babies er meestal zelf weinig last van. Als dat wel zo is zou ik inderdaad binnenlopen bij de huisarts want misschien is het een andere vorm van eczeem

18 uur geleden

Reactie op Huisman24

Zijn het van die gelige huidschilfers, dan is het inderdaad waarschijnlijk ...
Het rare is ze zijn niet geel maar gewoon witte schilfers maar heel zijn hoofdhuid is rood hij krabt om de paar minuten hij had gisteren heel erg last al 2 dagen

17 uur geleden

Reactie op karyann11

Het rare is ze zijn niet geel maar gewoon witte schilfers maar heel zijn h ...
Dan denk ik eigenlijk niet dat het berg is (maar heb er ook niet zoveel verstand van). Kan je de huisarts bellen dat hij er toch wel veel last van heeft? Hopelijk lukt het voor het weekend om ernaar te laten kijken

17 uur geleden

Reactie op karyann11

Het rare is ze zijn niet geel maar gewoon witte schilfers maar heel zijn h ...
Hmm kan eczeem zijn. Berg zag er bij ons anders uit. Gebruik je shampoo? Dan zou ik daar direct mee stoppen tot je meer weet en ook omdat babies van die leeftijd in principe geen of weinig shampoo nodig hebben.