12 Reacties

2 maanden geleden

En dit is in zijn oor, wel na schoonmaken al dus je ziet het nier meer zo goed

2 maanden geleden

Voor berg doe ik olie op z’n hoofdje en laat ik intrekken zodat t wat losweekt en dan met een kammetje kam ik het er uit

2 maanden geleden

Berg kan inderdaad een beetje vies/muf ruiken. Ons zoontje heeft het ook een beetje op zijn hoofd en achter zijn oortjes. Wij halen het weg met babyolie

2 maanden geleden

Ik heb wat haarolie in de avond op zijn hoofdje gesmeerd en dit de hele nacht laten intrekken (even een extra hydrofieldoek in bed gelegd). De volgende dag lekker uitwassen met wat shampoo en nergens meer last van

2 maanden geleden

Reactie op kgul

Ik heb wat haarolie in de avond op zijn hoofdje gesmeerd en dit de hele nac ...
Welke gebruik je?

2 maanden geleden

Reactie op Aliziex

Berg kan inderdaad een beetje vies/muf ruiken. Ons zoontje heeft het ook ee ...
Welke gebruik je? Degene die wij hebben was geen succes 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op shadeerachel

Voor berg doe ik olie op z’n hoofdje en laat ik intrekken zodat t wat loswe ...
Welke gebruik je? Degene die wij hebben was geen succes 🥲

2 maanden geleden

Hier heeft de crème van d'r leenarts alles met 2x smeren verholpen. Kon het na een paar uur met een kammetje wel halen of voorzichtig met m'n vinger.

2 maanden geleden

Bij mij hielp voor die stukjes op de hoofdhuid weleda douche/shampoo creme. Even samen in de douce, en onder de douche met een hele fijne kam lekker loskammen/rondjes kammen. Was na een keer weg en ik ook niet teruggekomen. Ik had ook hetzelfde met zo een muf ruikend oortje. Iemand hier gaf de tip er moedermelk in te doen en dit heeft heel goed geholpen!

2 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Bij mij hielp voor die stukjes op de hoofdhuid weleda douche/shampoo creme. ...
Wat voor kam heb je hiervoor gebruikt? Heb je een link of foto? En denk je dat het ook werkt in langere haren? Haren van dochtertje zijn al 5 tot 7 cm

2 maanden geleden

Heeft je kindje er zelfs ook last van? Anders zou ik er namelijk niks aan doen, het gaat vanzelf weer over.

2 maanden geleden

Ik raad bergzalf van dr leenarts aan, zit ook een kammetje bij en werkt hier perfect, alles na 1x weg. Ook bij mn kleuter gebruikt die langere haren heeft, was geen enkel probleem!