Hi dames,
Ik merk dat mijn kleintje wel war last heeft van berg op zijn hoofdje, maar ook precies van berg in zijn oor. Het is zowat de zelfde structuur alleen ruikt het ook echt muf. Ofnis dit iets anders? Iemand tips hiervoor?
Berg kan inderdaad een beetje vies/muf ruiken. Ons zoontje heeft het ook een beetje op zijn hoofd en achter zijn oortjes. Wij halen het weg met babyolie
Ik heb wat haarolie in de avond op zijn hoofdje gesmeerd en dit de hele nacht laten intrekken (even een extra hydrofieldoek in bed gelegd). De volgende dag lekker uitwassen met wat shampoo en nergens meer last van
Bij mij hielp voor die stukjes op de hoofdhuid weleda douche/shampoo creme. Even samen in de douce, en onder de douche met een hele fijne kam lekker loskammen/rondjes kammen. Was na een keer weg en ik ook niet teruggekomen.
Ik had ook hetzelfde met zo een muf ruikend oortje. Iemand hier gaf de tip er moedermelk in te doen en dit heeft heel goed geholpen!
Ik raad bergzalf van dr leenarts aan, zit ook een kammetje bij en werkt hier perfect, alles na 1x weg. Ook bij mn kleuter gebruikt die langere haren heeft, was geen enkel probleem!