11 Reacties
16 dagen geleden
Wij hebben een voedingskussen om haar heen liggen, zo kan ze minder met haar armen zwaaien. Ook vind ze het fijn dat er iets tegen haar hoofd ligt
16 dagen geleden
Reactie op Meisjevanapril
Wij hebben een voedingskussen om haar heen liggen, zo kan ze minder met haa ...
Vanuit het ziekenhuis heeft ze een gehaakte octopus gekregen, die geef ik in haar handen. Ze zit ook met haar handen bij haar speen maar met dat dingetje in haar handen trekt ze hem er dan niet uit
16 dagen geleden
Bij mijn dochtertje hetzelfde en nu hebben we een puckababy slaapzak aangeschaft waar haar armpjes in liggen en ze slaapt sindsdien de hele nacht door. Echt een aanrader! Ze vindt het heerlijk in de slaapzak omdat het ook een soort geborgenheid lijkt te geven.
16 dagen geleden
Herkenbaar, hier nog tips. Het knuffeltje/doekje wil ze hier nog niet pakken. Ik merk wel hoe meer moe ze wordt, hoe meer en harder ze in haar ogen gaat wrijven waardoor ze moeilijker in slaap komt.
16 dagen geleden
Reactie op Oktobermeisje
Herkenbaar, hier nog tips. Het knuffeltje/doekje wil ze hier nog niet pakke ...
Geen tips bedoel ik 😅
16 dagen geleden
Reactie op Sooph2322
Wat lastig soms hè.. 😮💨
Jaaaa enorm! Ik merk dat ze nu een wakkertijd van ongeveer 1 uur en 45 minuten heeft. Dan valt ze vaak zelf en rustig in slaap zonder het gedoe met de armpjes. Ik heb eerder geëxperimenteerd met 2 uur wakker zijn, maar dat levert dus armpjes drama op. Zojuist ook iets later thuis door boodschappen moeten doen en 2 uur wakker geweest. En dan moet ik haar echt even oppakken en rustig krijgen. En dan weer in haar bedje leggen. Maar vaak heeft ze dan uit onrust haar eigen handjes vast terwijl ze in slaap valt. Als ik die los maak dan wordt ze weer wakker. Ik laat het dan meestal maar zo, maar soms wordt ze dan alsnog wakker omdat de armpjes dan los vallen als ze in slaap valt. Het is gelukkig net wel gelukt en nu slaapt ze een half uurtje