13 Reacties
2 maanden geleden
Hier een kindje wat bijna alleen maar minder dan 100 ml drinkt, en sinds sprong 3 idd ook zo onrustig kan bewegen met haar hoofd. Ook de fles uit de mond, in de mond en dit heel vaak achter elkaar. Geen idee waardoor dit komt, hoop vooral dat de rust tijdens het drinken een keer terugkomt 😅
2 maanden geleden
Reactie op Esss05
Hier een kindje wat bijna alleen maar minder dan 100 ml drinkt, en sinds sp ...
Jeetje. Dat inderdaad. Mag ik vragen hoeveel weken ze is en of ze kv krijgt? Ik zit namelijk met de hoeveelheid voor vitamine k. Ik geef ook een combinatie van bv maar op deze manier komt ze niet aan de 500ml kv.. ze zit er dan net 20/30 ml onder. Ik weet nou niet of het verstandig is om vitamine k bij te geven of niet ..
2 maanden geleden
Hier ook sinds sprong 3 bewegen met hoofd van links naar rechts en minder drinken. Maar het liefst nog compleet helemaal van me afgedraaid… Om kierewiet van te worden. Bij ons is dit nu al twee weken zo. Hoop dat het beter wordt, want nu zijn zowel de slaapjes als de fles een strijd. Niet echt leuk op deze manier 😣
2 maanden geleden
Hier precies het zelfde na sprong 3. Heel nieuwsgierig geworden en continue ook van links na rechts aan het kijken tijdens het drinken.
2 maanden geleden
Ik kreeg als tip om in een andere ruimte te gaan zitten waar je niet makkelijk kan worden afgeleid door geluiden etc. En dan met een spuugdoekje net op de oogjes leggen. Ben het nu aan het proberen. Lijkt enigszins beter te gaan. Zo kan ze zich focussen op hetgeen wat ze op dat moment doet: drinken 😌