4 Reacties

4 maanden geleden

Ons zoontje is om half 7 a 7uur echt klaar met de dag. Eerst maakte we hem rond 11 wakker maar zo moe en dronk hij niet. Nu dus steeds 7uur laatste fles en luier verschonen en kwam gister om 02.00 en 05.00uur. Het verschuift beetje bij beetje dys zal vast ook goedkomen met lange stuk snachts slapen. Hij is morgen 6 weken

4 maanden geleden

Wij maken wakker om 22.00 en verschonen. Je kunt ook een droomvoeding geven en lekker laten slapen tijdens het drinken alleen hier kwam die dan alsnog op dezelfde tijd dan dat ik geen fles zou geven

4 maanden geleden

Wij geven hier de laatste fles om 20:00 uur en dan gaat ze naar bed. Tussen 23:00 en 00:00 uur geven we een droomvoeding. Maken haar dan dus niet wakker en verschonen haar ook niet

4 maanden geleden

Je zou eens moeten kijken want op de paccosite staat volgens mij dat je mag voeden terwijl ze ingebakerd is. Onze dochter krijgt de laatste fles om 2300 en ik haal haar vervolgens om 0700 de volgende ochtend. Dan is ze ook met de pacco ingebakerd. Ze houdt de hele nacht vol met dezelfde luier. Weet niet hoe lang je dochter aan een stuk slaapt? Anders zou je kunnen overwegen de luier niet te verschonen.