27 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Debs14

Ik begin vandaag weer.. vind het zo spannend, bijna 4 maanden elke dag voor ...
Heel veel sterkte vandaag! Je kunt het💗

2 maanden geleden

Reactie op ourfamilyTRV

Heel veel sterkte vandaag! Je kunt het💗
Dankjewel 🩷. Inmiddels 2x net aan een half uurtje geslapen, daar zag ik nog het meest tegenop Maarja je doet er niks aan, hopen dat ze nog wat slaap pakt en anders vanavond/vannacht

2 maanden geleden

Ik heb vandaag weer mijn 1 dag gehad. Had tot vanmorgen vroeg totaal geen zin maar toen ik op het werk was was het ook goed! Wel was ik na 9 uur werken er weer helemaal klaar mee maar dat is ook niet gek na 5 maanden thuis zitten. Nu eventjes de beentjes omhoog en dan mag ik om 16 uur de jongens weer bij de opvang ophalen🥰

2 maanden geleden

Ik ben vorige week weer begonnen en vind het heerlijk om weer even 'mezelf' te zijn ipv alleen maar mama. Gelukkig doet de baby het ook super op de opvang dus daar laat ik 'm met een gerust hart achter (alhoewel dat achterlaten doe ik bij mijn man en die brengt). Ik werk normaal 4 dagen nu de eerste maanden 3 dagen met ouderschapsverlof.

2 maanden geleden

Ik heb ook een eerste wendagje gehad voor mijn baby van drie maanden. Het was maar drie uurtjes, maar ik heb zowel voor als na het brengen enorm zitten huilen haha. Uiteindelijk is het supergoed gegaan en ik vond het toch ook wel lekker om even de handen vrij te hebben en even wat anders dan moederen. Het is vooral wennen, bij mijn dochter was dat na een paar keer helemaal over en dacht ik er niet meer over na. Eerste weken altijd eerder opgehaald, zodat ze niet gelijk zo’n lange dag hoeven te maken. Sterkte ermee, loslaten is ontzettend lastig!

2 maanden geleden

Ik mag volgende week weer beginnen❤️ wel weer zin om meer te zijn dan mama. zie wel echt op tegen het wegbrengen naar de opvang. Geen wenmomenten gehad ivm een nieuwe opvang die maandag opent. Kan nu al huilen om het feit dat ik hem straks 3 dagen moet missen. Stan is 15 weken❤️