9 Reacties
3 maanden geleden
Ze was heel moe na de vaccinaties en heeft een beetje vaker gepoept dan normaal, maar voor de rest niets!
3 maanden geleden
Hij heeft de prik rond 14:00 uur gekregen. Toen echt ontroostbaar gehuild tot een uur of 23:00. Alleen maar opschoot willen liggen en een beetje verhoging. Wel één keer gespuugd en na 23:00 uur was alles gelukkig weer goed.
3 maanden geleden
Ik heb met een van mijn oudere kinderen hevige bijwerkingen meegemaakt na de dktp en ben wel benieuwd of iemand dit herkent. Na de vaccinaties werd ze wat ziekjes tot
Dag later ze on afgebroken kreunde en hoge koorts kreeg. In het ziekenhuis was ze er slecht aan toe en na bloedprikken Ontstekingswaarde zo hoog dat gedacht werd aan hersenvliesontsteking. Dit gelukkig uit kunnen sluiten. Toen werd gedacht aan nierfalen. Dit was het ook niet. Na de baby helemaal binnenste buiten gekeerd te hebben was er niets te vinden wat dit kon verklaren alleen de dktp prik van de dag er voor. Ze heeft week in ziekenhuis gelegen met sonde voeding en antibiotica infuus. Na die week was ze net weer een pasgeboren baby met haar ontwikkeling.
Ik kan weinig herkenbare verhalen terug vinden is er iemand wiens kindje ook erg ziek is geworden?
3 maanden geleden
Gister de prik gekregen en ook de tweede dosis van het rota vaccin. De hele dag heeft hij geslapen, alleen wakker geworden om te drinken. Vannacht veel behoefte aan geborgenheid en vandaag is hij alleen maar ontroostbaar aan het huilen. Hij heeft al pcm gekregen en daarmee zakt de koorts wel, maar heb het idee dat hij er ook misselijk van is want hij loopt zo te kokhalzen. Daarbovenop is hij ook lekker verkouden geworden van z’n zus. Arm aapje, hoop dat hij snel weer z’n lachende zelf is.