62 Reacties
4 maanden geleden
Ik lees even mee want mijn dochter heeft vandaag ook het rotavaccin gekregen en haar 2 spuitjes. Hier is ze al flink onrustig wat me wel snel lijkt? Hebben jullie kindjes verder veel last gehad? Koorts gemaakt?
4 maanden geleden
Reactie op Klavertje2023
Ik lees even mee want mijn dochter heeft vandaag ook het rotavaccin gekrege ...
Ach sneu! Ik heb vernomen dat de bijwerkingen binnen 1 week verschijnen. Bij ons dus op dag 4. Geen idee of het zo snel als bij jullie al kan… hoop dat t allemaal meevalt!
4 maanden geleden
Heeft bij onze Boaz ruim een week of 2 aangehouden krampen en na het drinken veel boeren en melk teruggeven deed hij daarvoor amper.
4 maanden geleden
Hier een paar uurtjes na de 1e dosis Rota wel wat krampjes gehad. Maar was de avond eigenlijk alweer voorbij. Verder heeft onze zoon er helemaal geen last van gehad. Hij heeft hem vorige week gehad overigens. Ze gaven hier ook aan dat ze er inderdaad wel krampjes van konden krijgen, maar van het rota vaccin geen koorts.
4 maanden geleden
Hier 2 uur na de vaccinatie al diarree en erg rode billen. Weer paar uur later werd ze steeds wat zieker en uiteindelijk ook koorts. Zelfs naar de HAP geweest omdat die het niet vertrouwde, uiteindelijk mochten we wel naar huis en haar zetpillen geven. Als er ook maar iets veranderde moesten we weer terug komen en dan moesten we blijven. Gelukkig werkte de zetpil snel en zakte de koorts snel. Bij de HAP gaven ze aan dat de koorts wel door de vaccinatie kwam, maar dat het niet gebruikelijk was.
4 maanden geleden
Reactie op ingele88
Heeft cb aangegeven geen koorts?
Bij ons gaven ze juist aan van wel en dat ...
bij mijn cb zeiden ze ook geen koorts, mijn meisje heedt
m gister gekregen moet zeggen dat ik t wel dood eng vind allemaal🥲, ben toch n beetje bang dat ze er ziek van word en dat er iets gebeurd ofzo
4 maanden geleden
Reactie op mei2024x
bij mijn cb zeiden ze ook geen koorts, mijn meisje heedt
m gister gekregen ...
Ik schrok ook van de koort maar heb haar zetpil gegegeven en binnen 30 minuten was ze stuk rustiger en koorts met een graden gedaald! Helaas komt het vaker voor bij vaccinaties en hiermee ontwikkeld ze wel een afweersysteem!
4 maanden geleden
Onze baby had 4 dagen na t vaccin veel kramp, diarree en verhoging
Duurde 2 dagen!