62 Reacties

4 maanden geleden

Bij mijn zoontje duurde het een dag en 6 poep luiers dag er na in een uur

4 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Bij mijn zoontje duurde het een dag en 6 poep luiers dag er na in een uur
Thanks voor je reactie! Had hij ook krampjes?

4 maanden geleden

Ik lees even mee want mijn dochter heeft vandaag ook het rotavaccin gekregen en haar 2 spuitjes. Hier is ze al flink onrustig wat me wel snel lijkt? Hebben jullie kindjes verder veel last gehad? Koorts gemaakt?

4 maanden geleden

Reactie op Lisalisa1

Thanks voor je reactie! Had hij ook krampjes?
Ja heel erg gelukkig maar een dag maar was best zielig je zag echt dat ie pijn had

4 maanden geleden

Reactie op Klavertje2023

Ik lees even mee want mijn dochter heeft vandaag ook het rotavaccin gekrege ...
Das snel, bij mij duurde het 5 dagen dat zei die vrouw ook. Geen koorts gelukkig

4 maanden geleden

Reactie op Klavertje2023

Ik lees even mee want mijn dochter heeft vandaag ook het rotavaccin gekrege ...
Ach sneu! Ik heb vernomen dat de bijwerkingen binnen 1 week verschijnen. Bij ons dus op dag 4. Geen idee of het zo snel als bij jullie al kan… hoop dat t allemaal meevalt!

4 maanden geleden

Hier ook geen koorts gelukkig!

4 maanden geleden

Hier heeft Ludo afgelopen donderdag zn rota gekregen en vannacht de hele nacht onrustig geweest. Daarvoor niks gemerkt. Geen idee dus of het daarmee te maken heeft!

4 maanden geleden

Heeft bij onze Boaz ruim een week of 2 aangehouden krampen en na het drinken veel boeren en melk teruggeven deed hij daarvoor amper.

4 maanden geleden

Onze dochter kreeg het vaccin op woensdagochtend en vrijdagnacht had ze 39,7 koorts en een poepluier. Zetpil gegeven en op bank haar geslapen. Zaterdag had ze nog verhoging van 38,5 zondag was alles weer over gelukkig.

4 maanden geleden

Hier een paar uurtjes na de 1e dosis Rota wel wat krampjes gehad. Maar was de avond eigenlijk alweer voorbij. Verder heeft onze zoon er helemaal geen last van gehad. Hij heeft hem vorige week gehad overigens. Ze gaven hier ook aan dat ze er inderdaad wel krampjes van konden krijgen, maar van het rota vaccin geen koorts.

4 maanden geleden

Reactie op Novbaby2020

Hier een paar uurtjes na de 1e dosis Rota wel wat krampjes gehad. Maar was ...
Heeft cb aangegeven geen koorts? Bij ons gaven ze juist aan van wel en dat we bij koorts max 2 dagen zetpillen mochten geven.

4 maanden geleden

Reactie op ingele88

Heeft cb aangegeven geen koorts? Bij ons gaven ze juist aan van wel en dat ...
Das gek, op rijksvaccinatieprogramma staat ook niks over koorts

4 maanden geleden

Reactie op Ktjeee

Das gek, op rijksvaccinatieprogramma staat ook niks over koorts
Klopt idd daarom ook zo typisch dat het cb dit aangaf. Onze dochter had ook 3 dagen later koorts

4 maanden geleden

Hier 2 uur na de vaccinatie al diarree en erg rode billen. Weer paar uur later werd ze steeds wat zieker en uiteindelijk ook koorts. Zelfs naar de HAP geweest omdat die het niet vertrouwde, uiteindelijk mochten we wel naar huis en haar zetpillen geven. Als er ook maar iets veranderde moesten we weer terug komen en dan moesten we blijven. Gelukkig werkte de zetpil snel en zakte de koorts snel. Bij de HAP gaven ze aan dat de koorts wel door de vaccinatie kwam, maar dat het niet gebruikelijk was.

4 maanden geleden

Reactie op ingele88

Heeft cb aangegeven geen koorts? Bij ons gaven ze juist aan van wel en dat ...
bij mijn cb zeiden ze ook geen koorts, mijn meisje heedt m gister gekregen moet zeggen dat ik t wel dood eng vind allemaal🥲, ben toch n beetje bang dat ze er ziek van word en dat er iets gebeurd ofzo

4 maanden geleden

Mijn zoontje had de dag erna ook flinke koorts. Ook bij hap geweest omdat het cb niks over koorts had gezegt.. gelukkig konden we snel weer naar huis. Zoontje had gelukkig geen last van krampen, juist 2 dagen niet gepoept

4 maanden geleden

Mijn dochter heeft sinds de rota drankje op 4 juli diarree. Elke dag meerdere spuitluiers. Hebben meerdere mama’s dit? Is dit normaal? Ik dacht van niet, dus belde het cb, die zeiden dat het normaal was icm borstvoeding. Maar dat is toch gek? Zo lang diarree hebben?

4 maanden geleden

Reactie op mei2024x

bij mijn cb zeiden ze ook geen koorts, mijn meisje heedt m gister gekregen ...
Ik schrok ook van de koort maar heb haar zetpil gegegeven en binnen 30 minuten was ze stuk rustiger en koorts met een graden gedaald! Helaas komt het vaker voor bij vaccinaties en hiermee ontwikkeld ze wel een afweersysteem!

4 maanden geleden

Onze baby had 4 dagen na t vaccin veel kramp, diarree en verhoging Duurde 2 dagen!