62 Reacties

4 maanden geleden

Nou ik moet zeggen dat ik dit toch de ‘heftigste’ vaccinatie vond als ik het moet vergelijken met alles wat mijn zoontje heeft gehad qua vaccins. Zelfs de BMR was veel beter te doen dan dit rota vaccin 🙈😅

4 maanden geleden

Hier ook krampen en ik heb juist het idee dat hij veel meer moeite heeft om te poepen. Ligt bijvoorbeeld echt te rollen en te kreunen. Als het dan komt is het heel dun en veel. Sinds vandaag ook flink spugen steeds tussen en na de fles. Dit deed hij eerst nauwelijks. Echt heel zielig.. 6 dagen geleden dat hij het vaccin heeft gekregen. Na 2 dagen begonnen de eerste klachten, maar ze zijn nu wel op het hoogtepunt. Hopelijk duurt het niet lang meer.. Zijn er meer kindjes die er langere tijd last van hebben gehad? Ben ook benieuwd of bij de 2e dosis over een paar weken de bijwerkingen weer hetzelfde zijn.

4 maanden geleden

Onze dochter heeft het vaccin vorige week maandag gehad. Een paar dagen later kreeg ze diarree en sinds een paar dagen spuugt ze ook meer (grotere hoeveelheden). Ook vind ik haar wat “hangerig”. Ik vind het lang duren, hoop dat ze snel opknapt.

3 maanden geleden

Reactie op KJM_

Hier ook krampen en ik heb juist het idee dat hij veel meer moeite heeft om ...
Hier dacht ik op dag 6(dag 2 symptomen) het beter ging. Maar niets is minder waar. Vandaag nog steeds weinig drinken, veel krampen, veel huilen, spugen en nog niet gepoept. CB vandaag even gevraagd en de klachten kunnen 14 dagen duren….. Hopelijk is vandaag t hoogte punt want ze wilt alleen maar geweigf worden. Anders is het krijsen

3 maanden geleden

Hier heeft ze m dinsdag gehad en krijgt net tijdens de fles ineens onwijs kramp? Ik hoorde haar buik gewoon gaan. De helft opgedronken, begint elke keer hard te huilen als ze weer probeert te drinken

3 maanden geleden

Reactie op Debs14

Hier heeft ze m dinsdag gehad en krijgt net tijdens de fles ineens onwijs k ...
Mijn zoontje heeft hem ook dinsdag gehad en idd ook tijdens de fles hoorde ik zijn buikje flink tekeer gaan. Hij wou niet meer verder drinken en liet heel veel scheetjes. Nu net voor het naar bed gaan ook wat verhoging 37.6.

3 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Mijn zoontje heeft hem ook dinsdag gehad en idd ook tijdens de fles hoorde ...
Ach sneu is dat dan he :( slaapt ie wel? Ik ben heel benieuwd naar de volgende fles hoe die gaat.. ze ligt nu vooralsnog te slapen

3 maanden geleden

Hier helemaal geen bijwerkingen gehad!

3 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Mijn zoontje heeft hem ook dinsdag gehad en idd ook tijdens de fles hoorde ...
Wij hebben precies hetzelfde! Ook dinsdag gehad. Sindsdien moeite met haar flessen en ‘s avonds gigantisch kramp..

3 maanden geleden

Reactie op Debs14

Ach sneu is dat dan he :( slaapt ie wel? Ik ben heel benieuwd naar de volge ...
Ja hij slaapt wel lekker gelukkig en hij heeft net zijn fles ook goed gedronken (wel met borrelende darmpjes en scheetjes) en hij was wat later dan normaal qua flestijd. Hoe ging het bij jullie?

3 maanden geleden

Reactie op CRMN•

Wij hebben precies hetzelfde! Ook dinsdag gehad. Sindsdien moeite met haar ...
Sneu hé!!!

3 maanden geleden

Ja gerum zo zielig! Hier huilt hij ook echt bij het laten van scheetjes.

3 maanden geleden

Hier veel scheten, gekreun, slecht drinken en nu begint de diarree dus dat geeft haar wat opluchting. Het valt me nog mee maar het is wel sneu om te zien

3 maanden geleden

Reactie op Noelleanne95

Hier veel scheten, gekreun, slecht drinken en nu begint de diarree dus dat ...
Na hoeveel dagen begon de diarree?

3 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Na hoeveel dagen begon de diarree?
Dit is dag drie. Ze heeft woensdag het vaccin gehad

3 maanden geleden

Laten jullie kindjes ook zoveel staan qua voeding? Hier drinkt ze echt maar 60-80 cc per keer… ‘s nachts wel een goede volle fles

3 maanden geleden

Reactie op CRMN•

Laten jullie kindjes ook zoveel staan qua voeding? Hier drinkt ze echt maar ...
Hier ook steeds 110cc per keer, ze komt ook weer om de 3 uur. We zaten net een paar dagen om de 4 uur drinken en 150+5 flessen voor ze de vaccinatie kreeg. De laatste fles rond 23:00 uur drinkt ze wel weer 140/150cc op.

3 maanden geleden

Reactie op CRMN•

Laten jullie kindjes ook zoveel staan qua voeding? Hier drinkt ze echt maar ...
Ja hier overdag goede flessen en de nachten 60 a 70….

3 maanden geleden

Reactie op DCRS

Hier ook steeds 110cc per keer, ze komt ook weer om de 3 uur. We zaten net ...
Echt vervelend voelt het vind ik! Ze drinkt een stukje en begint dan enorm te krijsen/gillen… je voelt aan haar lijfje ook dat het haar pijn doet. Ben benieuwd hoe lang dit nog gaat duren 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Babyboy15

Ja hij slaapt wel lekker gelukkig en hij heeft net zijn fles ook goed gedro ...
Nou eigenlijk precies hetzelfde! Volgende fles dronk ze gewoon weer prima ondanks dat ik haar buik nog steeds kon horen. Vandaag weer minder last lijkt wel, daar?