19 Reacties
20 dagen geleden
Ik volg 😅 heb t zelfde nog niet een blessure maar duurt denk niet lang meer heb ook last haha. Wat wel werkt bij mij is omdraaien naar andere kant en dan m’n zoontje verplaatsen rustig en dan leg ik voedingskussen tussen m’n vriend en hem in want m’n vriend die draait best veel ‘s nachts. Al merk ik oook dat ik wakker word als me vriend draait als mn zoontje in t midden ligt. Echt oerinstinct denk ik
20 dagen geleden
Onze dochter slaapt ook tussenin maar dan in een babynestje. Nu met 5 maanden groeit ze er aardig uit al. Maar tijdens het voeden snachts doet m'n arm ,schouder al na een poosje zeer! Zodra ze klaar is en een boertje heeft gedaan, leg ik ze terug in d'r nestje. Scheelt echt, dan kan je gewoon liggen en ligt zij veilig. Al is het wel wat krap in bed🫣
19 dagen geleden
Reactie op Liemasa
Onze dochter slaapt ook tussenin maar dan in een babynestje. Nu met 5 maand ...
Ja, een babynestje is helaas niet veilig dus geen optie voor mij 😭
19 dagen geleden
Reactie op Lace
Herkenbaar. Ik heb een open co-sleeper naast me. Laat haar regelmatig in de ...
Dit doe ik ook inderdaad maar was vannacht blijkbaar zelf weer in slaap gevallen in de cuddle c houding pfff. Dus weer 4 uur met mn arm omhoog gelegen haha.
19 dagen geleden
Reactie op Kimberley287
Ik volg 😅 heb t zelfde nog niet een blessure maar duurt denk niet lang mee ...
Oja goeie. Mijn vriend slaapt echt zo diep en beweegt veel. Maar misschien ga ik eens alleen slapen met haar dan kan ik wel wisselen. Ze mogen na 12 maanden gewoon in andere houdingen toch? Dan hoeft die cuddle c niet meer volgens mij
19 dagen geleden
Reactie op mumofA24
Deze set up heeft mijn nachten echt gered!
As we speak is mijn vriend dit nu aan het regelen!! Had hiervoor een cosleeper die net niet lekker aansloot. Hoop haar nu zo in haar ledikantje te skoopen haha
19 dagen geleden
Reactie op Taurus1994
Ja, een babynestje is helaas niet veilig dus geen optie voor mij 😭
Het heeft echt een hoge rand. En omdat het nestje tegen de achterkant van het bed ligt, ligt ze een stuk hoger als wij op een kussen. Ons deken komt niet hoger dan haar knieën. Ze heeft haar eigen wieg dekentje om haar heen. Maar idd op het cjg zeiden ze ook dat ze het niet mogen adviseren, maar gingen er verder niet op in. Voelt het niet goed, niet doen dan! Voor ons werkt dit prima.
19 dagen geleden
Reactie op Taurus1994
Oja goeie. Mijn vriend slaapt echt zo diep en beweegt veel. Maar misschien ...
Volgens mij bewegen ze dan zelf best veel haha, ze worden steeds groter natuurlijk dus is het steeds minder kwetsbaar, alleen dan weer uitkijken met uit je bed vallen denk ik. Hoop zelf wel voor die tijd dat m’n zoontje in zn eigen bedje ligt
19 dagen geleden
Mijn man en ik slapen al een paar weken niet samen, zodat ik met haar in ons bed kan slapen. Ongezellig, maar anders is het niet te doen. Ik kruip over haar een om op de andere zij te slapen. En ik leg haar wat naar beneden, zodat ik mijn arm ‘zo normaal mogelijk’ kan houden, zoals ik het ook zou doen als ik zonder haar zou slapen. Is dat een idee?
19 dagen geleden
Mijn man slaapt op zolder in de logeerkamer hahah en mijn baby slaapt op 1 matras en ik op het andere. Soms klim over mn baby heen zodat ik van kant kan wisselen met voeden, dat helpt wel!
18 dagen geleden
Als ik samen slaap met mn baby leg ik zijn kopje op de hoogte van mn eigen gezicht. Dit om te voorkomem dat ik de dekens over hem hee trek. En dan een arm om hem heen. Bij voeden is het even naar boven schuiven en na het voeden schuif ik weer terug naar onder.
18 dagen geleden
Reactie op ElmH
Oooh fijn! Draai jij in de nachten? En hoe doe je dit als je kindje gaat kr ...
Ik heb met mijn 2de een grondbed gehad en vond het echt ideaal! Niet meer over een bedje hangen of ernaast op de harde grond liggen 🤣
18 dagen geleden
Reactie op Taurus1994
Dit doe ik ook inderdaad maar was vannacht blijkbaar zelf weer in slaap gev ...
Ik denk dat je je baby dan te hoog hebt liggen. Als je hem net een paar cm naar beneden legt en iets verder van je af, ligt je arm in een wat natuurlijkere hoek en kun je prima slapen.
Ik slaap nu ook bijna 6 maanden in de cuddle curl en merk dat een beetje experimenteren met hoe je kindje precies ligt enorm uitmaakt voor je eigen slaapcomfort. De kunst is dat je zelf zo gaat liggen zoals je normaal ook op je zij zou slapen en dat je kindje daar dan comfortabel tussen ligt. Het helpt bij mij als ik haar niet strak langs mijn lichaam leg, zodat mijn buitenste arm relaxt over haar zij kan, en dan dus met het hoofdje juist iets onder tepelhoogtr, zodat mijn binnenste arm niet in 90 graden ligt maar iets natuurlijker zeg maar.
16 dagen geleden
Reactie op mumofA24
Deze set up heeft mijn nachten echt gered!
Oke helaas werkt dit net niet bij ons. Doordat ons bed zo hoog is heeft ze weinig ruimte als spijlen bovenin zeg maar en laatst keek ik mee met de monitor zag ik haar er bijna uitklimmen 😂 ze is nogal wild af en toe. Hij. Staat nu hetzelfde maar haar bedje is nu lager dan mijn bed dus dan kan ze er niet uit.
16 dagen geleden
Reactie op anoniem-465322
Ik denk dat je je baby dan te hoog hebt liggen. Als je hem net een paar cm ...
Ik ga het proberen! Ben nu op vakantie dus helaas zit samen slapen er de komende 2 weken niet in