12 Reacties

één maand geleden

Ik herken dit niet en zou persoonlijk voor de zekerheid even navraag doen bij huisarts. Gewoon ter controle :)

één maand geleden

Reactie op SharonJ

Ik herken dit niet en zou persoonlijk voor de zekerheid even navraag doen b ...
Ik ga even bellen en vragen, dankjewel

één maand geleden

Reactie op Mommytobe.

Ik ga even bellen en vragen, dankjewel
Zou je willen laten weten wat ze zeggen

één maand geleden

Een tijdje geleden had mijn zoontje dit ook. Hij had toen een buikvirusje. Doordat hun darmen nog fragiel zijn bloed dat sneller.

één maand geleden

Reactie op MamavanNoah40

Een tijdje geleden had mijn zoontje dit ook. Hij had toen een buikvirusje. ...
Was jou zoontje ook verder hoe hij altijd was of zag je iets aan hem? En hoe kwam je erachter ben je bij de arts geweest?

één maand geleden

Mijn zoontje van 4 maanden heeft/had dit ook. Eerst 1x op een woensdag, toen was het weg. Daarna weekje later weer teruggekomen, na 1,5 dag was het weer weg. Tot nu toe is het nog niet terug gekomen.

één maand geleden

Krijgt je kindje nog alleen borstvoeding of ben je ook al met oefenhapjes begonnen? Door groente en fruit kun je dit soort dingen ook tegenkomen in de ontlasting. Mocht je alleen nog borstvoeding geven dan zou ik de huisarts even bellen voor de zekerheid!

één maand geleden

Reactie op Suus942211

Mijn zoontje van 4 maanden heeft/had dit ook. Eerst 1x op een woensdag, toe ...
Geef jij ook Bv? En was je zoontje gewoon ook verder oké?

één maand geleden

Reactie op Kris23

Krijgt je kindje nog alleen borstvoeding of ben je ook al met oefenhapjes b ...
Nee ik geef alleen bv, zal ik doen dankjewel

één maand geleden

Reactie op Mommytobe.

Was jou zoontje ook verder hoe hij altijd was of zag je iets aan hem? En ho ...
Hij was gewoon normaal qua gedrag. Alleen had hij wel wat verhoging toen. Ik ben toen naar de arts geweest.

één maand geleden

Hier een kindje met heel vaak bloed in de luier. Het kan een scheurtje of irritatie van slijmvlies bij het anusje zijn. Dat is niet erg en dan moet het bloeden zo na een keer weer overgaan. Dit kan bv door rectaal temperaturen, zetpil, hard vegen etc. Als het aanhoudt dan kan het bij borstvoeding een koemelkallergie zijn of zoals bij ons FPIAP. Als het aanhoudt zou ik 2 weken geen zuivel ei en soja eten (goed de labels lezen) en dan moet het bloeden echt stoppen. Als het dan aanhoudt is het echt belangrijk om de huisarts te bellen. Maar ik heb bij het eerste bloed ook de huisarts gebeld hoor. Het hoort gewoon niet.

één maand geleden

Reactie op Mommytobe.

Geef jij ook Bv? En was je zoontje gewoon ook verder oké?
Ja ik geef ook alleen bv en hij is verder helemaal oke.