24 Reacties

9 maanden geleden

9 maanden geleden

Kabouter Thijm gaat slapen <3

9 maanden geleden

Wij hebben het boekje 'Welterusten Dribbel'

9 maanden geleden

Wij lezen altijd 'ik ben een grote bruine beer' voor.

9 maanden geleden

Wij lezen elke avond rupsje nooitgenoeg slaap lekker, is een boek met flapjes.

9 maanden geleden

Wij lezen graag voor uit het boek fonkelende sterren bedtijd boekje. Als het donker is gaan we daarna vaak samen nog even kijken uit het raam of we sterren of de maan kunnen vinden. Ook andere lampjes boeken uit de serie fonkelende lichtjes zijn hier favoriete.

9 maanden geleden

In veel gemeentes kan je kindje een gratis Bieb abonnement krijgen tot ze 18 zijn. Ik vind iedere keer weer nieuwe boekjes om voor te lezen. Zo kan je vanalles uitproberen. Super leuk!

9 maanden geleden

Wij lezen “raad eens hoeveel ik van je hou” of “welterusten kleine beer”

9 maanden geleden

Nijntje :-)

9 maanden geleden

Gonnie & vriendjes gaan slapen. Is ook een voelboekje, heel leuk!

8 maanden geleden

Wij lezen de flaboekjes van Bobbi.

8 maanden geleden

Raad eens hoeveel ik van je hou 🥰

8 maanden geleden

Nog even achter mijn oortjes kriebelen!!! geweldig. Mijn dochter doet nu alles mee (11 maanden). Ook lees ik altijd " hey baby, kijk" knuffelboek. Ook heel leuk, lekker wiegen, snuffelen en kusjes geven

8 maanden geleden

Even achter mijn oortjes kriebelen en Baby ziet - hey baby kijk knuffelboek zijn favoriet hier

8 maanden geleden

Wij lezen meestal Nijntje of Coco kan het

8 maanden geleden

Wij lezen het geluidenboekje van Gonnie zegt gak voor, met dierengeluiden. Is een dikke hit. Bekijk Gonnie & vriendjes - Gonnie zegt... gak! op: https://www.bol.com/nl/p/gonnie-vriendjes-gonnie-zegt-gak/9300000148159538?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

8 maanden geleden

Meer kindjes die voorlezen (nog) niet leuk vinden ?

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem8272638

Meer kindjes die voorlezen (nog) niet leuk vinden ?
Onze baby is meer van de korte verhalen. Veel plaatjes en 2 zinnen op een bladzijde. Onze peuter is nu in de Bobbi en Dikkie Dik fase. Dat is meer tekst.