5 Reacties
4 maanden geleden
Kan ook te maken hebben met een ontwikkeling waardoor hij even ontregelt is. Mijn zoontje had dit ook. Ging ineens heel erg klakken bij het drinken, was na 2 weken weer over (geen spruw). En ook soms ineens een paar dagen onrustig aan de borst, veel duwen, krabben, hoofdje wegtrekken. Dat ging ook steeds vanzelf weer over. 😄 hou vol!
4 maanden geleden
Hier sinds anderhalve week een vergelijkbaar probleem. Baby van 7 weken wordt extreem ongeduldig en boos als hij honger heeft, waardoor hij dan niet goed kan aanhappen en drinken. Enige wat bij ons helpt is een spuitje met een beetje melk in zijn mondje spuiten zodat hij iets rustiger wordt en dan wel gaat drinken. Lactatiekundige zei ook dat het waarschijnlijk een fase is door sprong in ontwikkeling. Dus volhouden en hopen dat het beter wordt denk ik😂
4 maanden geleden
Ja hoor, heel herkenbaar! Onze dochter doet het momenteel ook. Sommige voedingen is ze heel onrustig, even drinken en dan boos worden van mijn toeschietreflex, wegdraaien, ... En dan de volgende keer drinkt ze weer als voorheen. Onze oudste heeft zo ook periodes gehad, maar heb ik uiteindelijk wel een jaar borstvoeding kunnen geven. Geef het dus nog niet op!