6 Reacties

2 jaar geleden

De Wow mom schijnt heel goed te zijn.

2 jaar geleden

De nieuwe luvion ken ik niet. Zelf heb ik de Elvie. Daar ben ik erg tevreden over! Maar eigenlijk heb ik maar 1 tip. Wacht tot de borstvoeding goed op gang is gekomen en ga dan langs bij een lactatiekundige voor een kolf consult. Dan kun je verschillende kolven testen. Het is namelijk heel persoonlijk wat goed voelt en wat ook voldoende melk oplevert. Ik vond persoonlijk dat er nogal veel verschil zit tussen de verschillende soorten handsfree kolven.

2 jaar geleden

Reactie op Lisa1320

De nieuwe luvion ken ik niet. Zelf heb ik de Elvie. Daar ben ik erg tevrede ...
Ik zou inderdaad nu nog niks kopen. Eerst even kijken hoe het gaat en als het op gang eens kun je kijken naar een kolf. Een kolfconsult is hierbij aan te raden, want een kolf is heel persoonlijk!

2 jaar geleden

Wij kregen de tip om een handkolf aan te schaffen en pas na de bevalling te kijken welk kolfapparaat wij fijn en handig vinden en welke bij ons past. Wij willen hierbij wellicht een deskundige voor vragen om mee te kijken voor passend advies. De handkolf hebben we dan alvast, zodat we die kunnen gebruiken tot we een apparaat hebben gekocht :) Ook ivm afwachten of borstvoeding op gang komt was deze tip gegeven, want het zou zonde zijn om een (duur) apparaat aan te schaffen en het uiteindelijk niet zou lukken met borstvoeding.

2 jaar geleden

Ik heb een youha the ins borstkolf. Doet het ook super bij mijn vorige baby, ga m deze keer weer gebruiken. Fractie van de prijs. Er is een heel groot topic ook over deze kolf, misschien nog een tip om in te verdiepen. Heb hem via een Nederlandse site besteld en daarmee kon ik ook 80 euro declareren bij mijn zorgverzekeraar.

2 jaar geleden

Reactie op Ninu-24

De Wow mom schijnt heel goed te zijn.
Heb ik ook gehoord. Ik denk dat ik die ga kopen.