10 Reacties
8 maanden geleden
Ik heb hier de oude variant van en ik ben daar wel tevreden over.
Ik zou alleen aanraden om nog geen kolf aan te schaffen voor de geboorte. Wat voor de een prettig kolft, is voor een ander niet prettig. Een kolfconsult na de geboorte kan helpen om een goede keuze te maken.
8 maanden geleden
Reactie op Jessara
Ik heb geen ervaring hiermee. Op cursus begreep ik wel dat het wordt afgera ...
Dit is onze tweede kindje, bij de eerste heb ik 21 maanden borstvoeding gegeven. Ik had toen een borstkolf die ze ook op
Alieexpress ens verkopen, na 1 jaar is deed tie het niet meer. Dus vandaar dat ik nu aan medela zit te denken..
8 maanden geleden
Ik heb geen ervaring met deze specifieke kolf, wel met medela. Ze hebben hele slechte klantenservice.
De kolf die ik had zorgde ervoor dat de melk een vettig laagje achterliet op het deel dat moest zuigen. Wat ervoor zorgde dat de melkproductie achteruit ging, omdat de zuigfunctie hierdoor achteruit ging. Er mag geen vettigheid of vloeistof tussenkomen.
En hoe we het ook schoonmaakt het was elke keer binnen een week stuk. Dan moest je 2 nieuwe borststukken kopen 20 eu per 2 borststukken. per 1 werd niet verkocht) Het bedrijf is hiervan op de hoogte, maar gaf aan dat het apparaat goed functionerende. Dat is het deel dat je aanzet (niet de opstukken) de onderdelen die je op de borst doet. Ze geven alleen garantie op het 'aanzet apparaat' niet op onderdelen die je op de borst zelf doet. Dat zijn gebruiksvoorwerpen. Heel gedoe in ieder geval 400 euro achteruit en een hele nieuwe moeten kopen van een ander merk. (met wel een goede garantie) misschien iets om mee te nemen voor je het product koopt.
8 maanden geleden
Reactie op selena91
Ik heb deze gehad met mijn eerste, was zeker fijn.
Nu een handkolf van mede ...
Aaah waarom gebruik je liever de handkolf? Electrisch is toch fijner. Jaa ik twijfel dus enorm over de wowmom. Ik heb zo een soort gelijke gehad van 4mommy, maar na 1 jaar gaf de motor op. Hij had niet meer genoeg zuigkracht. Dus ik twijfel of ik weer zo’n soort moet kopen of lekker voor de medela gaan eventueel de goedkopere medela swing en gaatjes in bh maken zodat t beetje handsfree is?