34 Reacties
3 maanden geleden
Hi! Mijn dochter is ook 10 weken, het verschilt nog enorm eigenlijk hoelang ze drinkt, ik bied meestal wel 2 borsten per voeding aan met soms iets tijd er tussen. Dit was bijv vandaag!
3 maanden geleden
Reactie op Daniquemarlene
Hi! Mijn dochter is ook 10 weken, het verschilt nog enorm eigenlijk hoelang ...
Wauw, dit is wel echt een mooi overzicht.
3 maanden geleden
Ik heb een sterke flow, veel melk en een snelle baby 🫣 1 borst en meestal 7 minuutjes 😅 Soms iets langer, maar dat eindigt dan in spuug. Meestal laat ze vanzelf wel los. Ze heeft prima luiers en komt goed aan. Dat is mijn graadmeter 😊
3 maanden geleden
Reactie op hcan
Waauwie die van mij die laat elke x na 1/2 minuten los en dan wilt ie weer ...
Pittig! Ik had eerst ook dagen waar het ook de hele tijd was en heke kleine beetjes en vaak in slaap viel..
3 maanden geleden
Reactie op wensvoornummer2
Ik heb een sterke flow, veel melk en een snelle baby 🫣 1 borst en meestal ...
Wat een gerustelling om te horen! Bedankt voor je reactie😊
3 maanden geleden
Zo drinkt mijn kindje nu ook, ik voed nog wel bij maar vraag me sterk af of dat nodig is. Hoe vaak drinkt jouw baby? Om de hoeveel uur?
3 maanden geleden
Hoi! Onze dochter is 11 weken. Ze heeft altijd maar 1 borst gedronken en drinkt meestal zo'n 5 minuten. Soms drinkt ze toch eens 10 minuten en soms zelfs maar 2 minuten. Ik hoor haar altijd heel veel melk wegslikken, ze lijkt voldaan, heeft genoeg plasluiers en groeit goed.
3 maanden geleden
Reactie op firgun
Hier hetzelfde.. maakt me best onzeker of hij wel genoeg voeding krijgt.. � ...
Had ik ook heel erg, dus vorige week nog lactatiekundige ingeschakeld. Zo lang hij goed groeit hoef ik me volgens haar nergens zorgen om te maken. Maar vind het altijd wel lang duren 😅 gelukkig meestal wel maar 6/7 voedingen per 24 uur. Hoe is dat bij jou?
3 maanden geleden
Reactie op sophie1998
Zo drinkt mijn kindje nu ook, ik voed nog wel bij maar vraag me sterk af of ...
Om de 2 a 3 uur overdag en in de nacht om de 3 a 4 uur ongeveer
3 maanden geleden
Ene keer 1 borst, andere keer 2. Mijn productie wisselt over de dag en hangt ook vanaf hoe lang geleden de laatste voeding was. Meestal drinkt hij in totaal 5-10 minuten, soms uitschieters tot 15. Terwijl mijn oudste was minimaal 15 minuten bezig in totaal en soms wel ruim driekwartier de eerste weken/maanden. Terwijl ik toen zelfs overproductie had en nu niet. Zij groeide ook minder hard dan haar broertje. Het kan dus alle kanten op en hoeft allemaal niks te zeggen blijkt wel weer 🙈
3 maanden geleden
Hier ook max 10 minuten, soms 15/20 als hij slaapt en tut, maar actief drinken echt 5/7/10 minuten voor 1 of 2 borsten.
Als ik mijn volle borsten nu duokolf krijg ik in 10minuten 180-200ml dus hij krijgt zeker genoeg binnen in die paar minuten ! Soms wil hij ook niet zo veel want hij drinkt wel nog vaak soms (elke 2/3u overdag en 3/4u nacht met soms uitschieters)
3 maanden geleden
Mijn zoon drinkt echt lang als ik dit allemaal lees! 25 min aan 1 borst en dan echt wel actief drinken. En dan aan de andere kant ook gerust 20 min. Hij laat nooit uit zichzelf los, moet hem altijd afkoppelen. En hij groeit maar langzaam. Misschien helpt het niet dat ik tepelhoedjes gebruik?
3 maanden geleden
Reactie op kikkertje12345
Mijn zoon drinkt echt lang als ik dit allemaal lees! 25 min aan 1 borst en ...
Scheelt wel dat hij maar 6 voedingen per dag vraagt. Maar ook toen ik hem om de 3 uur wakker maakte ivm slechte groei deed hij er zo lang over.