6 Reacties
3 maanden geleden
Loopt het mega terug als in dat het te weinig is voor de kleine? Of kolf je fulltime en zie je minder resultaat? Want wanneer je borstvoeding geeft dan zie je rond 12 weken dat de productie zich aanpast aan het kindje. Dus als je een overproductie gehad hebt dan zie je het teruglopen richting de 12 weken
3 maanden geleden
Reactie op Dotje22
Loopt het mega terug als in dat het te weinig is voor de kleine? Of kolf je ...
Ik geef live bv, kolf alleen als hij een kv flesje krijgt. Merk dat hij nu rond de middag/avond na 2 minuten drinken per borst mega onrustig wordt en begint te krijsen als een gek.. hem dus zojuist toen dat gebeurde afgekolfde melk gegeven en dat dronk hij uit de fles gewoon rustig en normaal op. Geprobeerd of er met kolven nog wat uit mijn borsten kwam maar dit was dus niet zo..
3 maanden geleden
Waaraan merk je dat het terugloopt? En wat is de reden dat je af en toe kv geeft? In deze eerste maanden is dat best gevaarlijk voor je productie. Je kan proberen de baby heel veel huid op huid te leggen en heel veel aan te leggen. Dat kan goed helpen om de productie weer op te bouwen. Of kolf je nu alles? Mocht je willen stoppen, is het verstandig dat geleidelijk te doen, zodat je geen borstontsteking krijgt. Hoe veel voedingen zit je nu per dag?
3 maanden geleden
Reactie op DaniqueCornelissen
Ik geef live bv, kolf alleen als hij een kv flesje krijgt. Merk dat hij nu ...
Misschien komt je menstruatie eraan?
3 maanden geleden
Reactie op Lace
Waaraan merk je dat het terugloopt? En wat is de reden dat je af en toe kv ...
Rond de middag/avond is hij heel onrustig aan de borst en begint hij echt te krijsen na 2 minuten, dan komt er ook echt bijna niks meer uit en heeft hij dus honger.. kv krijgt hij af en toe op de momenten dat hij bij een oppas is en bijv. eerder honger krijgt dan dat ik terug ben, ik zorg er wel voor dat ik dan kolf zodat ik geen voeding voor hem oversla i.v.m. mijn productie. Ik kolf verder ook bijna niet omdat ik hem dus (bijna) altijd zelf voed. Ook geen mega voorraad in vriezer
3 maanden geleden
Reactie op Koninginvanhetgezin
Misschien komt je menstruatie eraan?
O god laten we hopen van niet 🙈😂