8 Reacties
3 maanden geleden
Dat kan je wel doen, maar als je dat structureel doet dan zal je productie nog verder teruglopen. Al helemaal als je bijvoorbeeld twee voedingen achter elkaar aanvult met kv. Mijn ervaring is dat die terugloop heel snel kan gaan!
Als je ook nog bv wil blijven geven dan zou ik even overleggen met het cb of een lactatiekundige en een plannetje maken.
3 maanden geleden
Is je toeschietreflex wel goed?
Ik dacht ook dat mijn productie achter liep. En toen gaf cb mij de tip om ocitoxine neusspray te spuiten voor toeschietreflex
Bleek ik nog meer dan genoeg melk te hebben voor ons kleintje alleen door verandering in hormonen moet hij heel lang zuigen voordat er wat uit kwam en daar had hij geen geduld voor
3 maanden geleden
En op de veaag of je over wilt gaan naar flesvoeding: jja dat kan je gewoon zo doen. Ik zou alleen wel gelijk uitzoeken welke flesvoeding je voor wilt gaan
Wij moesten in kraamweek onverhoopt een keuze maken voor flesvoeding. Toen nutrilon gekozen want ja dat is bekend
Maar nu toch over gegaan (nadat ik onderzoek heb gedaan) naar hipp (vanwege toegevoegde probiotica en zonder suikers)
Dat scheelt weer gedoe als je t van te voren uit zoekt!😊