672 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op Taurus1994
Nog meer dames die al ongesteld geworden zijn?! Ik had dit niet verwacht, z ...
Hier na 6 weken al ... had dat toch ook niet helemaal verwacht 馃槄 Maar daarna ook weer 6 weken niet, nu +/- 9 dagen achter elkaar, wel klaar nu gelukkig. Dus maar weer afwachten wanneer het weer gaat komen 馃
茅茅n maand geleden
Reactie op NZ1994
Hier na 6 weken al ... had dat toch ook niet helemaal verwacht 馃槄 Maar daar ...
Oh wat typisch, dus dan is je cyclus dus niet zoals voor de zwangerschap. Ik heb nu totaal geen buikpijn en dat had ik wel altijd.. ook apart
茅茅n maand geleden
Reactie op Taurus1994
Oh wat typisch, dus dan is je cyclus dus niet zoals voor de zwangerschap. I ...
Nee klopt, toen had ik gewoon een goede "normale" cyclus. En nu dus totaal niet en ook zo goed als geen klachten.
Maar gek inderdaad dat jij dan ook geen klachten hebt nu, wel fijn denk ik hahaha. Raar hoe ons lichaam in elkaar zit h猫 馃槄
茅茅n maand geleden
Mijn dochter start binnenkort op de opvang. Ze is 4 maanden en zal zo鈥檔 7,5 kilo wegen nu. Ze kan uit een flesje drinken, maar dat is dan meestal 60-65cc. Ik maak me zorgen of dat wel goed gaat als ze straks hele dagen moet gaan. Nu nooit meer dan 1 flesje op een dag en dan kan ze eromheen compenseren zonder dat ik het per se merk. Wat is jullie ervaring/idee?
茅茅n maand geleden
Reactie op Lace
Mijn dochter start binnenkort op de opvang. Ze is 4 maanden en zal zo鈥檔 7,5 ...
Hee! Spannend he... Weer gaan werken en dan die voedingen erbij. Ik kan mij voorstellen dat je bang bent dat het te weinig is, maar je kleine meid komt ook op de opvang wel wanneer ze wil drinken 馃グ Dus misschien wat meer voedingen dan normaal gesproken, maar ze pakt wel wat ze nodig heeft. En anders haalt ze het in bij mama als jij d'r weer bent.
Ik denk dat in jouw geval een paar dagen wat meer flesjes zou proberen te geven en dus ook meer kolven. Bijvoorbeeld op een dag dat je partner ook thuis is en bij de baby kan zijn als jij kolft. Zodat je een extra paar handen hebt. Op die manier kan je kijken of ze ook vaker komt en kan ze ook wennen aan minder de borst en vaker een flesje. Misschien dan ook door je partner laten geven ipv door jou, omdat dat ook de situatie is op de opvang.
Mijn dochter ging, toen ik vaker een flesje aan ging bieden, ook meer drinken. Nu drinkt ze meestal 100-130cc en ze heeft meestal 7, soms 6 voedingen. 20 weken en ik gok zo rond de 8kg nu. Ze halen het in als het te weinig is 馃挍馃グ
茅茅n maand geleden
Reactie op NZ1994
Nee klopt, toen had ik gewoon een goede "normale" cyclus. En nu dus totaal ...
Ja bizar, werd er bijna onzeker van maar gewoon 0 buikpijn gehad. Misschien heb ik even genoeg pijn gehad dankzij de bevalling en geeft mijn lichaam dat nu even op 馃槀馃槀
茅茅n maand geleden
Reactie op Wilmaxx
Ik dacht altijd dat melk in de koelkast max 3 dagen houdbaar was??? Is dat ...
Hoe kouder je koelkast hoe langer het goed is! Bewaar het zelf niet langer als 5 dagen maar dan is het eigenlijk nog goed. Je kindje weigert ook de melk als het niet meer goed is
茅茅n maand geleden
Reactie op Kimberley287
Hoe kouder je koelkast hoe langer het goed is! Bewaar het zelf niet langer ...
Onze koelkast is 5 graden. Tussen mijn werkdagen zit 3 dagen dus dan zou het 4 dagen houdbaar moeten zijn. Ik doe het nu elke keer in de vriezer maar dat hoeft dan dus helemaal niet? 馃槄馃槄
茅茅n maand geleden
Hoi hoi,
Weet niet of deze vraag/dit onderwerp al een keer voorbij is gekomen. Zijn 450 berichten en weet niet of ik hier kan zoeken. Maar mijn dochter van 19wk heeft sinds vanmorgen de borst geweigerd 鈽癸笍 Vindt het aan de ene kant fijn dat ze het zelf aangeeft en ik de keuze daarin niet hoef te maken wanneer te stoppen, maar vindt het toch ook een ding 馃槄.
Ga het morgen nogmaals proberen want vindt het dus zelf lastig als het "al stopt".
Wat denken jullie, zou ze nog aanhappen of is ze er echt klaar mee?
Lieten jullie kindjes merken wanneer ze er klaar mee waren?
Ze gaat tegenstribbelen en jammeren zegmaar, kan het niet echt huilen noemen.
Liefs 馃グ
茅茅n maand geleden
Reactie op NZ1994
Hoi hoi,
Weet niet of deze vraag/dit onderwerp al een keer voorbij is gek ...
Mijn zoontje heeft van het weekend ook de borst geweigerd, maar bleek achteraf te maken met dat hij ziek was. Hij drinkt nu weer netjes aan de borst. Het hoeft dus niet perse het einde borstvoeding te zijn, ik zou het even een paar dagen aankijken en blijven proberen 馃槉
茅茅n maand geleden
Reactie op NZ1994
Hoi hoi,
Volgens mij gebeurd dit ook wel eens als je ongesteld gaat worden.. mijn schoonmoeder had dit toen ze zwanger bleek te zijn! Haar kind weigerde van de ene op de andere dag de borst. Dus ik weet niet of dat misschien zo kan zijn?
茅茅n maand geleden
Reactie op NZ1994
Hoi hoi,
Misschien dat ze de borst in de nacht wel gewoon pakt. Dat hoor je ook vaker.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze zelf klaar ermee is. Dat gebeurt meer vanaf 18 maanden zoiets 馃槉