675 Reacties
茅茅n maand geleden
Reactie op SharonJ
Ja dat kan! :)
Thnx! Op welke knop moet je hiervoor drukken? Die van afkolffase?
茅茅n maand geleden
Reactie op Rbmg
Opeens is m'n dochter 5 maanden en heb ik mij altijd aan maximaal 3 uur tus ...
Ik houd eigenlijk al best een tijd 3,5 tot 4 uur aan en gaat prima :)
茅茅n maand geleden
Hi dames, ik ben op dit moment ongesteld (1e keer) en bloed heel hevig nu. Het is de 2e dag. M'n productie heeft echt een giga dip. Daarnet met (extra) kolven kwam er links maar 30cc uit. Normaal heb ik 100cc ongeveer. Is jullie ervaring dat het zich wel weer herstelt na de menstruatie? Ik merk dat ik het wel spannend vind... ook omdat ik haar nu niet extra aan kan leggen nu, aangezien ik werk en zij op de opvang is.
茅茅n maand geleden
Reactie op saffiee
Ik merk altijd een dipje van zo鈥檔 2 dagen en daarna herstelt het zichzelf w ...
Dankje!
Ja, daar heb ik nu ook last van. Tip van m'n lk (en die voor mij goed werkt) is de tsr opwekken met handkolf. En dan de baby aanleggen. Werkte hier gisteren goed. M'n baby is zoooo ongeduldig dat ik het anders simpelweg niet voor elkaar krijg om dr te voeden. Ze zuigt een paar keer en trekt d'r hoofd dan weer terug.
茅茅n maand geleden
Reactie op Wilmaxx
Hier al sinds de leeftijd van 2 maanden om de 4 uur. Meneer krijgt niet te ...
Ik zou het denk ik ook minder eng vinden als ze dan ook echt goed lang drinkt. Ze drinkt misschien 3 minuten maximaal en dan is ze klaar en krijg ik haar met geen mogelijkheid meer aangelegd.
茅茅n maand geleden
Reactie op Rbmg
Ik zou het denk ik ook minder eng vinden als ze dan ook echt goed lang drin ...
Ik zou mij er niet druk om maken als ze genoeg plasluiers heeft en goed aankomt. Dan is ze een snelle, effectieve drinker! Alleen maar fijn toch 馃檭 Hier normaal gesproken buiten alle menstruatie ellende om ook een snelle drinker; ik vind het ideaal! En ze drinkt ook meestal om de 3,5-4 uur. Snachts komt ze nog wel dus ik zit nog op 6-7 voedingen per 24 uur. Prima aantal volgens mij.
茅茅n maand geleden
Reactie op wensvoornummer2
Ik zou mij er niet druk om maken als ze genoeg plasluiers heeft en goed aan ...
Bedankt voor alle geruststellingen. Ze gaat soms zoveel harder in de ontwikkelingen dan ik bij kan houden 馃ス had er niet eens bij stilgestaan dat ze op een gegeven moment zelf een ander drinkritme aan ging nemen
茅茅n maand geleden
Reactie op Rbmg
Bedankt voor alle geruststellingen. Ze gaat soms zoveel harder in de ontwi ...
Mijn dochter drinkt ook maximaal 5 minuten. Meestal 3/4 minuten. Had er ook wel spanningen van of ze genoeg zou krijgen. Ze komt elke 3,5 uur.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben
茅茅n maand geleden
Mijn baby heeft ineens groene poep. We zijn nog niet met vast voedsel begonnen. Waar zou dit door kunnen komen?
茅茅n maand geleden
Reactie op langnekoor
Mijn baby heeft ineens groene poep. We zijn nog niet met vast voedsel begon ...
Onze dochter heeft dit ook sinds een paar dagen en krijgt ook nog geen vaste voeding. Ik denk zelf dat het een virusje is, want ze is ook een beetje verkouden...
茅茅n maand geleden
Reactie op langnekoor
Mijn baby heeft ineens groene poep. We zijn nog niet met vast voedsel begon ...
Onze baby heeft dat af en aan. En soms zelfs paar weken.
Er zijn geloof ik discussies of "voormelk" en "achtermelk" nou achterhaald is, maar ik kan mij er wel in vinden icm de groene poep (dus voormelk) https://www.oudersvannu.nl/baby/groene-ontlasting-bij-je-baby-wat-betekent-dit~be87836
茅茅n maand geleden
Voel me verschrikkelijk, m鈥檔 zoontje heeft vorige week hand mond voetziekte gehad, waardoor die tijdelijk de borst weigerde door de kapotte blaasjes in z鈥檔 mond. Dat was nu net weer een aantal dagen beter maar nu ben ik sinds eergisteren flink ziek geworden en merk ik een hele extreme dip in m鈥檔 productie. Zo extreem dat m鈥檔 zoontje honger leed vandaag en dat ik besloot om de laatste fles half kabrita en half moedermelk te geven. Wat voel ik me rot en heb ik spijt hij schreeuwt het uit van de pijn en huilt net alsof die nog die blaasjes in z鈥檔 mond heeft. Voel me verschrikkelijk en heb zo鈥檔 spijt nu. Wie heeft er tips voor me om echt heel snel m鈥檔 productie omhoog te halen?!
茅茅n maand geleden
Reactie op Kimberley287
Voel me verschrikkelijk, m鈥檔 zoontje heeft vorige week hand mond voetziekte ...
Powerkolcen, 4x 10 minuten kolven en 10 minuten rust. Hiernaast toch proberen je zoontje heel vaak aan te leggen.
Ik heb dit 2 weken geleden zelf ook gehad. Hoge koorts en borstontsteking waardoor m'n productie echt heel laag was. Dit powerkolven na 2/3 dagen weer helemaal op pijl
茅茅n maand geleden
Reactie op LisanneSeinen
Powerkolcen, 4x 10 minuten kolven en 10 minuten rust. Hiernaast toch prober ...
Hoevaak zou ik dit het beste kunnen doen powerkolven op 1 dag??
茅茅n maand geleden
Reactie op Kimberley287
Hoevaak zou ik dit het beste kunnen doen powerkolven op 1 dag??
Ik las 2 keer, heb ik ook gedaan