678 Reacties

茅茅n dag geleden

Reactie op Medska

Ik ben borstvoeding aan het afbouwen. Het is nu de tweede week, maar man wa ...
Ja en dorst heb ik ook weer veel meer!

茅茅n dag geleden

Reactie op saffiee

Hoevaak kolven jullie nog tijdens een werkdag? Ik deed altijd 3x maar door ...
Ik kolf nu 2x op mijn werk om 3 flessen van 130 ml te krijgen. Dat lukt niet altijd maar gelukkig nog veel melk in de vriezer dus dat is niet zo heel erg. Ik werk 4 dagen per week. Bij mijn oudste kolfde ik 3x voor 3 flessen maar dat vond ik echt zoveel moeilijker op mijn werk dan 2x. Toen met 6 maanden begonnen met afbouwen, nu kan ik nog wel even door met 2x kolven.

20 uur geleden

Hier zit het er na 6 maanden nu 茅cht helemaal op 馃ス馃グ Het was (weer) zo prachtig om te doen en ik heb er zo van genoten! Ik ga deze groep verlaten en wens jullie nog veel succes. Trots op jullie allemaal mama's; wat een prestatie is het 馃檹馃徎馃挍馃け馃徏

19 uur geleden

Reactie op saffiee

Hoevaak kolven jullie nog tijdens een werkdag? Ik deed altijd 3x maar door ...
Hoeveel dagen werk je? Je kan het proberen en altijd weer meer gaan kolven als je toch merkt dat je productie afneemt. Ik haal met 2x niet voldoende opbrengst, zou anders ook overstappen naar 2x.

14 uur geleden

Reactie op Lace

Hoeveel dagen werk je? Je kan het proberen en altijd weer meer gaan kolven ...
Ik werk 3 dagen in de week, waarvan 2 thuis. Ik heb nu 2 dagen 2x gekolfd en qua opbrengst zit het wel goed (1x 450ml en 1x 430 ml; ik geef zoontje 400 ml mee naar de opvang maar dat drinkt hij bijna nooit op). Maar merk dat ik het toch spannend vind om er zoveel tijd tussen te laten. Ik ben juist zo trots op dat het nu na 6,5 maand nog steeds zo goed loopt. Maar idd het is wat je zegt, ik kan het gewoon even proberen en aankijken hoe het loopt.

13 uur geleden

Reactie op saffiee

Ik werk 3 dagen in de week, waarvan 2 thuis. Ik heb nu 2 dagen 2x gekolfd e ...
Woow kolf je 400ml per keer???

12 uur geleden

Reactie op Saar1705

Woow kolf je 400ml per keer???
Nee joh hahahaha. Dat zou dikke overproductie zijn. Ik heb het misschien niet helemaal goed verwoord (hallo vermoeidheid!) maar ik heb nu 2 dagen 2x gekolfd i.p.v. 3x. De ene dag had ik 450 ml en die andere dag 430 ml. Normaal gesproken had ik dat met 3x kolven ook.