8 Reacties

23 dagen geleden

Ik denk dat artsen het niet zullen doen als je zegt dat je bv geeft omdat niet zeker is dat het veilig is voor de baby. Dus volgens mij kan het pas als je klaar bent met bv. Of je gaat nu wat kolven als voorraadje en dan pump n dump je in de week van je behandeling. Wel wat extra moeite. En tja weet dus niet of je een arts vindt die dit wil doen.

23 dagen geleden

Hoi hoi! Voor zover ik weet/ heb uitgezocht word het afgeraden tijdens de periode dat je borstvoeding geeft. Eigenlijk hetzelfde als wanneer je zwanger bent dan word het ook afgeraden. Je hebt hier misschien niks aan maar ik zou toch even wachten tot je geen bv meer geeft.

23 dagen geleden

Volgens mij heeft het te maken dat 1. Er geen proefpersonen zijn die hier onderzoek naar willen doen (want mogelijk komt kindje in gevaar) en 2. Kans bestaat op infecties, die (denk ik) lastig te behandelen zijn met antibiotica in combinatie met borstvoeding. Wellicht kun je een kliniek bellen voor informatie. En anders toch volop aan de collageen en micro needling;-p

23 dagen geleden

Misschien is dit niet het antwoord wat je wilde horen, maar ik wilde het toch even zeggen zodat je het mee kan nemen in je overwegingen. Er schijnen onderzoeken te zijn die heel duidelijk aangeven dat als de moeder botox gebruikt dit voor de baby heel verwarrend blijkt te zijn. Doordat ze je gezichtsmimiek niet (meer zo) duidelijk kunnen aflezen en babys vooral hun moeder nodig hebben bij het begrijpen en leren van lichaamstaal en emoties. Ik snap helemaal dat je niet alles wilt opgeven, maar misschien nog een jaartje wachten zodat je geen rekening hoeft te houden met bv en je kindje eat ouder is? Succes met je keuze! Je bent hoe dan ook goed bezig dat je er zo bewust over na denkt🧡

22 dagen geleden

Mijn dokter was vrij duidelijk, geen Botox/fillers met borstvoeding. Je snapt wat ik direct ben gaan doen nadat ik gestopt ben met de borstvoeding hè ;)

20 dagen geleden

Reactie op Gertie22

Volgens mij heeft het te maken dat 1. Er geen proefpersonen zijn die hier o ...
Microneedling mag volgensmij toch ook niet met borstvoeding?

20 dagen geleden

Reactie op mijnbabyy58

Microneedling mag volgensmij toch ook niet met borstvoeding?
Het mag wel, alleen is er een risico op het teruglopen van je productie omdat je lichaam zich dan meer gaat focussen op het herstel van de huis. Toevallig vorige week met de huidtherapeut hierover gesproken en zij heeft dit voor me uitgezocht. Ik heb echter hierdoor de overweging gemaakt om te wachten met microneedlen (voor mijn acne littekens).

12 dagen geleden

Ik had een afspraak staan maar de arts wou me niet behandelen zolang ik borstvoeding gaf