12 Reacties

3 maanden geleden

Als hij of zij prima er in kan liggen dan is het geen probleem. Bij ons sliep de baby overdag eerst heel veel in de kinderwagen. Dat was echt de plek van zijn dutjes. Dan hou ik hem ook niet continu in de gaten

3 maanden geleden

Wij zijn nu aan het kamperen en hebben de co sleeper van thuis meegenomen, omdat ik het ook spannend vond hem in de kinderwagen bak te laten slapen.. Een echt camping bedje vond ik dan weer onhandig omdat hij dan zo diep ligt.. dus de co sleeper waar hij al die tijd al in sliep meegenomen leek ons ook het handigste omdat hij dit gewend is..

3 maanden geleden

Wij hebben een Joolz geo 3 en volgende week word dat 2 weken het bedje voor de kleine man. Vorig jaar heeft onze oudste er ook prima in geslapen toen we op vakantie waren

3 maanden geleden

Reactie op Dotje22

Als hij of zij prima er in kan liggen dan is het geen probleem. Bij ons sli ...
Overdag ligt onze dochter ook in de kinderwagen, we wandelen veel en ze valt dan vrijwel altijd in slaap. 's Nachts beweegt ze echter veel, soms komt ze tegen de zijkanten van haar bedje (co-sleeper) aan, soms ligt ze helemaal bovenin. Beweegt jouw zoon ook veel en vind je het dan ook nog vertrouwd voor een hele nacht?

3 maanden geleden

Reactie op Ann__*

Wij zijn nu aan het kamperen en hebben de co sleeper van thuis meegenomen, ...
Dank je voor je reactie. Ik heb een campingbedje met zo'n verhoger. Dus dan ligt ze niet zo diep.

3 maanden geleden

Reactie op T8998

Overdag ligt onze dochter ook in de kinderwagen, we wandelen veel en ze val ...
Mijn zoontje beweegt ook erg veel. Hij vindt de cosleeper al minder leuk worden doordat hij vast komt te zitten als hij zich draait. Dan ligt hij soort van klem met zijn hoofd en voeten. Dus hij zou het denk ik niet zo fijn vinden dat hij niet zoveel kan bewegen, maar ik zou het zeker wel vertrouwen

3 maanden geleden

Wij hebben een opklapwiegje van deryan gekocht. Zijn nu aan het kamperen in een camper en hij slaapt er prima in. Onze bak van de kinderwagen is niet geschikt (thule) en vind dit een fijne compacte oplossing. Ik kan in de camper ook niet een groter reisbedje kwijt op het bed.

3 maanden geleden

Reactie op Feb’23

Wij hebben een Joolz geo 3 en volgende week word dat 2 weken het bedje voor ...
Heel herkenbaar, ik heb ook de joolz en onze kleine meid met 3 ,6 en 9 weken een weekend er in geslapen op de camping

3 maanden geleden

Je kunt eens kijken naar een deryan tentje. Neemt weinig bagageruimte in en is echt een slaapplek

3 maanden geleden

Wij zijn op dit moment weg en hebben ook een bugaboo. Zij slaapt hier heerlijk in in de nacht, geen probleem. Hij staat op de grond, naast ons bed. Wel hebben we ook een campingbedje mee, super handig als box en voor de middagslaapjes. Ik zou beide meenemen, want in de woonkamer bij even kunnen neerleggen om te spelen of te slapen, is heel fijn. En campingbedje past niet altijd naast het bed, dus dan is de bugaboo bak heel handig. Fijne vakantie alvast

3 maanden geleden

De meeste kinderwagens zijn niet geschikt om zonder toezicht in te slapen. Maar als deze rondom het hoofdeinde gaas heeft zou ik het wel vertrouwen. Bij een gewone kinderwagenbak zou ik dat niet doen. Als je het toch niet prettig vindt zou ik zo'n tentje aanschaffen. Wij nemen de cosleeper mee als we weggaan.

3 maanden geleden

Update: We hebben uiteindelijk alleen de wagen mee en geen campingbedje. De bugaboo fox 5 adverteert ermee dat hun wieg ook geschikt is als campingbedje, mits je hem op de grond of in de wiegstandaard zet. Hij staat nu op de grond naast ons luchtbed en onze dochter slaapt er heerlijk in deze vakantie!