2 Reacties

één maand geleden

Geen advies hierin, we hebben een wandelwagen waar we het bovenstuk vanaf halen om de buggy deel in te doen. Ik volg omdat onze dochtertje 4 maanden is en de wandelwagen te klein begint te worden. Ook trekt ze de knopen van de wandelwagen open om haar benen erover te gooien. Ze kan met steun ook rechtop zitten en twijfel wanneer ze in de buggy mag.

één maand geleden

In principe kunnen ze in het zit gedeelte en dus een buggy als ze zelfstandig zonder ondersteuning kunnen zitten. Dit is vaak echt wel rond 6 maanden. Echter kun je het zit gedeelte ook al gebruiken als je hem helemaal plat legt. Dan is het praktisch hetzelfde als de bak, mits hij helemaal plat kan. Een buggy is handiger meenemen, maar ook minder comfortabel. Voor mijn oudste hebben we de novi baby sky. Past namelijk voor in het mandje op mijn fiets. Een hele fijne buggy. Buggy's hebben over het algemeen minder vering in de wielen zitten en zijn dus schokkeriger en vereist meer van het zitvermogen van je kindje. Ook als ouder vind ik een buggy minder comfortabel lopen. Geen verstelbare stang onder andere.