Hoi,
Ik heb een heel makkelijk herstel gehad na de bevalling. Allen eerste dag beetje naweeën. Allen nu heb ik sinds 1,5 week beetje buikpijn. Het is niet hevige pijn. Beetje zeurende en kleine krampjes het zit een beetje over de hele buik. Het is ook niet de hele dag aanwezig. Maar wel elke dag. Kan het nog van het herstellen/ ontzwangeren komen of moet ik toch aan iets anders denken.
Ja ik herken het ook als klachten van een naderende menstruatie
Ook al zo ver van te voren? ☺️ als mijn cyclus weer normaal is verwacht ik maandag of dinsdag weer mijn menstruatie. Ik heb nu 1x gehad naar de bevalling
Ik heb ook maar 1x menstruatie gehad. Dat is nu meer dan een maandje terug ☹️ ben benieuwd wanneer het dan komt. Voor mijn zwangerschap had ik een fijne cyclus, scheelde maar 1dag steeds. Nu maar afwachten of dat het is…
Toevallig begonnen aan de minipil of pil? Ik had het ook en heb onderzoeken etc gehad. Ik bleek het te krijgen door de pil. Dus ben nu gestopt om mijn lichaam meer tijd te geven om te herstellen.
Dit op verzoek van mijn verloskundige
Hier ook last van. Nu ruim 3 maanden geleden bevallen. Ik dacht dat het kwam door obstipatie maar toch kan ik naar de wc maar zo voelt het wel een beetje.