23 Reacties
22 dagen geleden
Ik heb het ook en het is erger na een dag werken, wandelen of (low-impact) sporten. Ik heb het idee dat de buikspieren weer moeten wennen, maar man wat een buikpijn dagelijks😅
20 dagen geleden
Reactie op Miliaa
Hebben jullie toevallig al contact gehad met jullie huisarts?
Ja alleen is een lang verhaal. Had al een en ander laten onderzoeken. Ik heb namelijk ook een erg lage hartslag en bloeddruk wat de duizeligheid kan veroorzaken. Maar dus ook veel buikpijn, en ze denkt blaasontsteking, maar dat verwacht ik zelf niet. Het is ook zo vermoeiend om steeds naar de huisarts te gaan. Ik wil graag doorverwezen worden, maar heb het idee dat dat alleen nog kan als het ernstig is. Eigenlijk heb ik van heel veel dingen tegelijkertijd last 🙈
19 dagen geleden
Het is idd ook deels mn buikspieren bij mij
En je darmen komen allemaal weer op hun plek na al die maanden zwanger te zijn geweest
Bij mij is t soms ook echt obstipatie. Helaas echt post partum klachten.
Vergeet niet dat bekken klachten ook buikpijn klachten kunnen verergeren
18 dagen geleden
Reactie op MadiR
Ja alleen is een lang verhaal. Had al een en ander laten onderzoeken. Ik he ...
Wat naar dat je zoveel klachten ervaart. Is dat na de bevalling pas gekomen? Ik ga vandaag ook mijn urine inleveren op verdenking van een blaasontsteking. Maar zelf denk ik ook niet dat dat het is.
18 dagen geleden
Reactie op carmenflower
Het is idd ook deels mn buikspieren bij mij
En je darmen komen allemaal wee ...
Ja dat van de darmen heb je wel gelijk in.. maar kan dat ook nog zolang na de bevalling? Mijn dochter is al bijna 6 maanden..
Bekken zat ik ook nog aan te denken ja! Ik ben benieuwd wat de huisarts deze week erover zegt.
18 dagen geleden
Reactie op Miliaa
Ja dat van de darmen heb je wel gelijk in.. maar kan dat ook nog zolang na ...
Ik ben ook 5 mnd geleden bevallen en heb dat ook met me darmen.. dus het kan wel.
succes!
18 dagen geleden
Op welke plek van de buik hebben jullie last? Ik heb het ook maar meer in m'n bovenbuik
18 dagen geleden
Reactie op Justine319
Op welke plek van de buik hebben jullie last? Ik heb het ook maar meer in m ...
Bovenbuik wijzen meer op buikspieren of maag klachten.
Bij echte pijn in de bovenbuik zou ik altijd langs een huisarts gaan
17 dagen geleden
Hier ook buikpijn! Wel meer in de onderbuik ( ter hoogte van mijn eierstokken? ) al 2x bij de huisarts geweest een geprikt op ontsteking en inwendig onderzoek maar niks uit gekomen. Volgende week een inwendige echo. Ik heb het overigens vooral net na mijn menstruatie en dan een dag of 10 heel erg en dan zwakt het af.