Ik hoop dat iemand bij het lezen van ons verhaal iets herkent en nog tips heeft. Ik zit er behoorlijk doorheen.
De titel zegt het al, mijn dochter van bijna 4 maanden heeft veel last van haar buik. Vier weken geleden naar de huisarts gegaan. Die constateerde een verstopping. Lactulose (laxeermiddel) meegekregen dat we tot op heden gebruiken. Ik probeer af te bouwen, maar dat lukt nog niet erg. Dochter blijft veel overstrekken, kan moeilijk scheten laten, laat staan poepen. Ze perst wel flink en poept nu gemiddeld 1x per 2 dagen. Dit is prima voor een baby die borstvoeding krijgt, maar dat ze er zoveel last van heeft lijkt mij niet. Vóór de huisarts bij de osteopaat geweest, maar die kon niks vinden en stuurde me door naar de huisarts. Gisteren was de pijn zo erg dat ze tot 3 keer toe niet wou drinken en ik moest wachten tot de pijn voorbij was. Ik heb echt het idee dat het buikpijn is en geen kramp, want schoppen doet ze niet(voorheen wel gedaan dus merk het verschil).
Ik las op dit forum ergens iets over pijn door de vitamine van kruidvat. Ook las ik dingen over probiotica. Wat zijn jullie ervaringen? Helpt dit bij bovenstaande klachten? Hoop echt dat er nog dingen zijn die ik kan proberen want het is zo zielig voor de kleine meid.