10 Reacties
2 maanden geleden
Hier precies hetzelfde, echt ontzettend irritant... heb al andere speen geprobeerd maar maakt allemaal niks uit.
Ik denk dat wij met 16 weken Cold turkey gaan stoppen met die speen, word er nu al gek van.
2 maanden geleden
Hier ook een buikslaper vanaf het eerste uur. Wij hebben inmiddels verscheidene spenen in omloop en in haar bedje liggen. Aan weerszijde van haar hoofdje zodat ze die “perongeluk” zelf ik kan doen. Ook doen we wel een kleine hydrofiele doek door de ring zodat ze die bij zich heeft. Ze zit nu in de fase dat ze met doekjes aan het spelen en knuffelen is. Hier geen problemen meer met slapen en in slaap vallen al moeten we soms ook nog wel eens terug om de speen erin te doen.
2 maanden geleden
Herkenbaar! Onze dochter doet dit sinds ze in sprong 4 + slaapregressie 4 maanden zit heel erg. Daarvoor was t niet zo een ‘probleem’.
Merk dat ze zelf wel weet waar de speen ligt, maar dat ze nog niet begrijpt hoe ze m in haar mond krijgt. Wat logisch is. Hierdoor wordt ze gefrustreerd en gaat ze jammeren.
Ik lees t veel terug, ook in andere geboortegroepen/forums. Daar is t ook allemaal weer wat rustiger geworden na de sprong + slaapregressie!🍀🤞🏼 Maar vervelend is het wel
2 maanden geleden
Hier ook en bij ons is de oplossing om hem op z'n zij in slaap te laten vallen (opgerold dekentje of grote Hydrofieldoek achter z'n rug) en dan een kleine hydrofiele doek opgevouwen tegen de speen aan zodat die er niet zo makkelijk uitvalt. Op die manier valt hij rustig in slaap en als we zelf naar bed gaan, draaien we hem op z'n buik voor de nacht.
één maand geleden
Hallo dames! Hoe is het met jullie buikslapers? Hier is het iig een drama, weer eigenlijk niet zo goed wat ik er mee aan moet.
In slaap komen gaat steeds moeilijker en nu hij sterker wordt gaat hij zich helemaal opbollen (op zn tenen en ellebogen) kruipt naa boven, vooral met de avondslaapjes is het echt een gedoe
één maand geleden
Reactie op KPeker
Hallo dames! Hoe is het met jullie buikslapers? Hier is het iig een drama, ...
Hier gaat het momenteel ook moeizaam. Ik word onderhand een beetje getikt van die speen, hij valt continue uit z'n mond als hij z'n hoofd draait. Overdag kan hij ook z'n slaapjes niet koppelen en valt zelf niet meer in slaap...echt super vermoeiend. Misschien dat sprong 4 hier nu een rol in speelt, geen idee.
één maand geleden
Reactie op Marriebaby
Hier gaat het momenteel ook moeizaam. Ik word onderhand een beetje getikt v ...
Hier precies hetzelfde!