5 Reacties
3 dagen geleden
Hier had die van ons ook last van. Uiteindelijk lekker laten spartelen in bad en Ella's kitchen pruimen gegeven en toen was het eruit. Hij kon even niet poepen maar we zagen hem wel persen. Te zielig om te zien en uiteindelijk kwam er zoveel poep uit en was zijn achterste ook helemaal rood.
3 dagen geleden
Ik denk dat het ook afhangt of hij er last van heeft of niet….Mijn dochtertje poepte soms 13-14 dagen niet. (Na altijd elke dag gepoept te hebben). Eerst maakte we ons enorm zorgen en zijn we ook naar de huisarts geweest maar ze had er eigenlijk geen last van, bleef goed drinken, geen harde buik en niet braken. Zolang dat zo bleef zij de huisarts dat het oké was om zo lang niet te poepen. Wij zijn nu al ‘n maand bezig met hapjes en ze poept nu wel weer wat vaker. Ik zou zeggen hou het in de gaten en kijk naar zijn klachten. Je kan hem altijd helpen door warm badje, pruimen, masseren etc .
3 dagen geleden
Ik volg graag.
Onze zoon heeft nu al 9 dagen niet gepoept. Wij zijn ook net begonnen met hapjes en poepte eerder iedere dag.
Hij heeft de laatste 2 dagen veel buikkrampen, is jengelig en begint steeds meer melk terug te geven na de borstvoeding.
2 dagen geleden
Onze dochter poept soms ook 10 dagen niet, vorige keer had ze hier wel echt last van ook; veel scheetjes, sneller huilerig en meer melk teruggeven. We hebben toen even met de thermometer wat bewogen in haar anus en toen kwam het diezelfde dag nog eruit! Dus dat is misschien een tipje