10 Reacties

3 maanden geleden

Mijn man gaf eerst ‘s nachts een flesje kunst. Nu de nacht fles eraf is krijgt ze de laatste avond fles kunst. Heb het idee dat ze dan ook iets langer verzadigd is, wij geven nutrilon duo balans

3 maanden geleden

Reactie op Milanani

Mijn man gaf eerst ‘s nachts een flesje kunst. Nu de nacht fles eraf is kri ...
En mag ik vragen hoeveel voedingen je per dag geeft en hoevaak dat Kv is en BV

3 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

En mag ik vragen hoeveel voedingen je per dag geeft en hoevaak dat Kv is en ...
4 x borstvoeding en 1 x kunstvoeding. Waarvan 1 x live en 3 x kolven

3 maanden geleden

Reactie op Milanani

4 x borstvoeding en 1 x kunstvoeding. Waarvan 1 x live en 3 x kolven
Ah ja. En geef je de kv in de middag of juist in de avond omdat het wat zwaarder is ?

3 maanden geleden

Ik geef borstvoeding en 1 a 2 flesjes kunst per dag. Meestal is de fles rond 10:00 en 15:00 kunstvoeding (echter voed ik op verzoek, dus de tijden willen nog wel eens verschillen) en alle andere voedingen zijn live borstvoeding. Ik zorg dat er altijd een borstvoeding tussen zit, dus niet direct twee flesjes kv achter elkaar

3 maanden geleden

Reactie op Claaudiaxx

Ik geef borstvoeding en 1 a 2 flesjes kunst per dag. Meestal is de fles ron ...
En wat is de reden dat je niet 2 KV geeft achter elkaar? Als ik mag vragen natuurlijk hihi

3 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Ah ja. En geef je de kv in de middag of juist in de avond omdat het wat zwa ...
Voor de nacht als laatste fles

3 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

En wat is de reden dat je niet 2 KV geeft achter elkaar? Als ik mag vragen ...
Ja tuurlijk! Vooral voor mijn eigen productie, ik kolf meestal niet op de momenten dat hij KV krijgt, ik kreeg toen als tip het niet achter elkaar te doen om stewing te voorkomen en m’n productie op pijl te houden. Ik weet niet of dit ook echt beter is hoor maar voor mij werkt het iniedergeval wel zo :)

3 maanden geleden

I kolf nu 4 keer per dag om de 6 uur (24;6;12;18) en er is altijd bv flesje voor haar klaar behalve dat ze bv op heeft rondom 16; dus dan krijgt ze nog 120kv wat ze op heeft tot dat er verse bv is rondom 18:30. Soms, heel ergs soms krijgt ze nog 30ml kv direct voor nachtslaap als bv op is(ze slaapt 22-8). Wegens 2 keer spruw ging baby borst weigeren, dus dan kolf ik maar (al zou ik het graag anders willen hebben..) ik moet over anderhalve week weer aan het werk en ben van plan om over een week naar 3x kolven (om de 8 uur) overgaan; dus dan kan ik langer slapen (22;6;14). En dus maar een keer op werk kolven. Ik ga niet meer iets doen als me productie daardoor omlaag gaat, dis dan krijgt ze meer kv.

3 maanden geleden

Ik geef nu zo'n zes weken één flesje KV per dag en dat zie er nu (ongeveer) zo uit: 5.30 BV (rechts) 9.00 BV (links) 11.30 BV (rechts) 14.00 BV (links) 16.30 KV (120+4) 19.00 BV (rechts) 21.30 BV (links) (droomvoeding) Ik geef maar één borst per keer dus vind het nu wel lastig hoe ik naar een extra flesje KV ga, omdat ik dan op een oneven aantal voedingen kom. Dus nu laat ik het maar even zo. Het tijdstip eind van de middag geeft mij gevoelsmatig heel veel vrijheid omdat ik dan even op pad kan, kan koken of de peuter van het kdv kan halen. Mijn man werkt regelmatig thuis dus die kan dan het flesje geven.