9 Reacties
2 maanden geleden
Hier ook om 19 de laatste fles en dan meteen de nacht in. Bij ons zoontje ook zo gedaan, maar die wil nu (ruim 3,5 jaar later) nog steeds een bekertje melk voor het slapen gaan. Wij vinden dat verder prima. Maar kan dus zijn dat die melk voor de nacht slaap nog lang erin blijft
2 maanden geleden
Volg! Ik heb zo’nzelfde ritueel en vraag me af hoe het zal gaan als ik een keertje ‘s avonds weg ben en mijn vriend hem dan naar bed moet brengen. Ook een kwestie van uitproberen natuurlijk, maar benieuwd of er nog handige tips zijn.
2 maanden geleden
Reactie op Froek9
Zijn er nog moeders die het anders doen? Het rechtop houden na voeding is s ...
Ik doe het nagenoeg hetzelfde! Hier ook erg druk en beweeglijk als hij moe wordt. Begint dan ook aan 1 stuk te kraaien/gillen 😂
Heel grappig maar wel een teken dat hij moe is!
2 maanden geleden
Ik doe het zelfde. Ik voed liggend en houd dan even rechtop maar niet lang, als hij begint te spartelen leg ik hem weg haha. Kan hij gelukkig wel goed tegen. Ik denk dat het inderdaad vermoeidheid is. Maar sinds kort wil hij niet meer om 19 uur drinken als hij om 17/18 nog gedronken heeft en kom ik dus net niet uit... Hebben jullie daar geen last van? Ik vind voor het laatst om bijv half 6 drinken en dan de nacht in gaan ook zo vroeg inderdaad.
2 maanden geleden
Reactie op Merel456
Ik doe het zelfde. Ik voed liggend en houd dan even rechtop maar niet lang, ...
Kan je dan geen droomvoeding aanbieden? Of evt met tijden iets wat schuiven als je werkt met een ritme? Ik deed de kleine ook weleens nog voor een klein slaapje in m'n draagdoek en dan liet ik hem totaal ong 30/45min slapen en dan maakt ik hem weer wakker en dan kon hij nog ong uurtje wakker zijn en ging dan pas de nacht in.