16 Reacties

16 dagen geleden

Ik volg even 😊

16 dagen geleden

Dit is leuk

16 dagen geleden

Leuk rugzakje. Je hoeft steeds minder de hele luiertas mee te sjouwen

16 dagen geleden

Pyjama Kleertjes Opvang rugzakje Toilettasje voor als ze gaan logeren Badspeelgoed Boekjes Duwkarretje voor het leren lopen Kinder muziekinstrumenten (mijn oudste vond een piano en drum geweldig toen en nu nog) Toet toet auto's (nu gewoon leuke auto's die geluidmaken als ze er aan zitten en blijft leuk als ze ouder worden

16 dagen geleden

Wij gaan voor ons zoontje toet toet autos kopen en waarschijnlijk de garage. En dan nog wat kleine dingetjes. Van opa en oma krijgt hij de VTech activiteiten kubus en nog een stapeltoren

16 dagen geleden

Wij vragen meestal wat functionele dingen die we zelf duur vinden, bijvoorbeeld: Een badponcho (kan nog jaren mee) Mooie (hoes)lakens die wat luxer zijn Drinkbeker munchkin Qua speelgoed vragen we meestal dingen die je kan gebruiken en die dan op gaan of sets die je uit kan breiden. Denk bijvoorbeeld aan: Klei Knutselspullen Abonnement op een (binnen)speeltuin in de buurt Duplo Magnetische tegels Smartmax

16 dagen geleden

Deze heb ik gehaald vond die wel erg leuk en we gaan voor een loopstoel en misschien nog iets we doen met 5-12 3 kadootjes ( met opa en oma niet mee geteld😅)

16 dagen geleden

Fietszitje, badstoeltje, voorleesboeken, duplo, waterbaan

16 dagen geleden

Bonnen voor de familie Fabriek in Den Bosch

15 dagen geleden

Ik volg even. Ik heb al zelf wat dingen bedacht: een voorleesboeken waarin 1 minuut verhaaltjes staan, een lekkere pyjama van feetje, een vormenstoof. En voor de rest moest ik het nog bedenken 😜

14 dagen geleden

- [ ] Draagzak voor op de rug stevig - [ ] Klimrek voor in huis - [ ] Houten loopwagen - [ ] Toren voor aan het aanrecht - [ ] Keukentje - [ ] Loopfiets - [ ] Vormen stoof - [ ] Schommel - [ ] Speelhuisje tuin - [ ] Helmpje - [ ] Badjas - [ ] Toilet trainer - [ ] Potje - [ ] Opstapje - [ ] Mepal spullen

14 dagen geleden

Reactie op Anoniem19900991

Dit is leuk
Deze heb ik ook gekocht en een dansende/pratende cactus. Ook heb ik nog een duplo trein gehaald waar hij straks mee kan spelen samen met zijn broer

12 dagen geleden

- Vormenstoof - Stapelbekers voor in bad - fietsstoeltje - fietswindscherm - fietshelm - handschoenen / muts - rvs kommetjes - slabbetjes Als kraamcadeau hadden we oa een Pikler driehoek (zo'n klimrek) gekregen. Ook hebben we toen een montessori 'Object Permanence Box' gekregen. Ook mooie cadeaus om te vragen!

11 dagen geleden

Mijn dochter (nu 2,5) heeft deze rups gekregen voor haar 1e sinterklaas.. is nu nog steeds een dikke hit! En zoontje van 5 maanden vindt m ook al fantastisch

11 dagen geleden

Reactie op MamaSann

Mijn dochter (nu 2,5) heeft deze rups gekregen voor haar 1e sinterklaas.. i ...
https://www.mamaloes.nl/b-kids-press-n-play-zoom-zoom-buggy-speelgoed-rups-bk-04377/?channable=03b61e6964003331343536a6&utm_source=daisycon&utm_medium=affiliate&utm_campaign=daisycon_Shopforward.nl+CSS&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw1NK4BhAwEiwAVUHPULQC8u_f24IG_VjiNHvLXyYj-q-MvzaLr1E9fLYCc2jO5RrsrVdaIBoCZykQAvD_BwE