14 Reacties

2 jaar geleden

Lees graag mee

2 jaar geleden

Wij hebben een tshirt gehaald met Big Sister en een rompertje (waar ze om moest lachen) met: Back off I am not afraid to use my big sister. Ook wil ze graag matchende kleren dragen met haar zusje en laten we haar zelf uitzoeken 😉. Ze zijn halfzusjes dus ik laat haar zoveel mogelijk quality time kiezen met wat ze nu wil doen. (Ze is elke keer als ze komt teleurgesteld dat haar zusje nog niet is geboren🥰). Ben bijna 34 weken nu.

2 jaar geleden

Ik volg even

2 jaar geleden

Ja, wij gaan dit doen! Met cadeautjes scoor je altijd punten bij onze klein man (bijna 2,5). Hij is ook toe aan wat nieuw speelgoed dus we geven met een Duplo set met politieauto en -helikopter die hij in een ander Duplo boekje had zien staan. Ook nog een Paw patrol auto achter de hand. Nog even kijken wat we wanneer geven. Als het bijvoorbeeld avond is en bijna bedtijd dan is een doos vol Duplo niet handig😅 Wij gaan tegen hem zeggen dat zijn zusje een cadeautje voor hem heeft meegenomen🥰

2 jaar geleden

Ja hier ook! We hebben dezelfde knuffel gekocht als zijn favoriet in een andere kleur, die kan hij als kado aan zijn broertje geven (kadootjes geven vindt hij ook leuk). En hij vindt boekjes lezen fantastisch, dus we hebben een boek met '.... wordt grote broer', die hij dan als kado krijgt van z'n baby broertje

2 jaar geleden

Mijn oudste krijgt een boek: .... en zijn grote broer Ivar namens de baby. En ik denk dat we nog wat kleine dingetjes in huis halen voor moeilijke momenten. Zoals een nieuwe toet toet auto of een klein setje duplo ofzo

2 jaar geleden

Ons zoontje (2+) is helemaal weg van tractors, dus wij geven een tractor cadeau aan ons zoontje namens zijn zusje. En als ons zoontje zijn zusje komt bewonderen in het ziekenhuis neemt hij als cadeautje een knuffeltje mee voor haar 🩷

2 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter een barbie klaarliggen van de babydokter. Dan kan ze met haar pop meespelen waar de kraamhulp de baby ook mee helpt. Onze dochter is wel al 3,5 dus voor kindjes onder de 3 is een barbie misschien niet zo heel geschikt.

2 jaar geleden

Jaaa ik heb zo’n popje van de HEMA gehaald die hier geschikt voor is!! Met pakje, luier en speen enzo die ze dan zelf kan verzorgen 😊

2 jaar geleden

Wij willen ons zoontje (1,5) een nieuwe set duplo geven een z'n kijkboek van little dutch zodat hij weer wat nieuws heeft om mee te spelen

2 jaar geleden

Jaa onze dochter krijgt een klein bing knuffeltje van haar broertje of zusje. Ze is helemaal bing fan op het moment. Ze heeft zelf ook een knuffel voor haar broertje of zusje uitgezocht.

2 jaar geleden

Onze zoon (3) wilde zelf al een cadeau voor de baby kopen. Hij geeft een "hartslag-"knuffel aan onze baby straks. Zelf krijgt hij "van de baby" een monstertruck die hij heeeeel graag wilt

2 jaar geleden

Hier krijgt de grote broer een buitenkeukentje om mee te spelen. Hij is gek op zijn speelkeuken op zijn kamer en dsn kan hij lekker buiten ravotten als we in de woonkamer druk zijn met de baby of meer aan huis gekluisterd zijn

2 jaar geleden

Hier ligt een tip toi boek van nijntje en tiptoi pen klaar en krijgt ze van de baby (bijna 3 dan). In de kraamweek gaat ze met papa zelf een cadeautje uitzoeken wat ze terug kan geven.