23 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op 010203
Waarom zou die niet kloppen dan?🙈
Dacht dat hij dan op 2-3 weken zou staan. Dan ben je 4-5 weken 😊
2 jaar geleden
Reactie op ybbed
Zo'n test meet de hoeveelheid hcg wat dan overeenkomt met een x aantal weke ...
Dat zou kunnen inderdaad! Was bang dat het een slecht teken was, wachten tot 6 oktober duurt lang haha. Maar goed, rustig afwachten!
2 jaar geleden
Vorige week donderdag getest en gaf 1-2 weken aan bij 4w5d. Vanmorgen nog steeds 1-2 terwijl ik volgens eigen berekening ong 5w4d zou moeten zijn. Sinds zondag ook bloedverlies, wisselend bruin en rood. Helaas afgelopen juli een MK gehad. Wordt hier ook erg onzeker van. Volgende week woensdagavond een echo. Vandaag contact opgenomen met de VK en die zei dat het weinig zin heeft om nu al een echo te maken omdat je dan nog niet veel ziet. Nu maar hopen dat het snel woensdag is
2 jaar geleden
Ik had maandag ook 1-2 weken van cb digitaal. En bij mij klopt het wel. Ik ben vandaag 4w3d
2 jaar geleden
Reactie op Nienke89
Vorige week donderdag getest en gaf 1-2 weken aan bij 4w5d. Vanmorgen nog s ...
Ik heb precies hetzelfde qua dagen en uitslagen van testen (4+5 getest en 1-2 weken uitslag). Ik ben vandaag ook 5+4, maar durf niet nog een keer te testen met wekenindicatie.
Snap dat je daar erg onzeker van wordt! Dan duurt de week vast ook erg lang. Hopelijk gaat de week snel en krijg je goed nieuws!! 🙏
2 jaar geleden
Bij de zwangerschap van mijn dochter bleef hij op 2-3 weken hangen. Ze is inmiddels bijna 2,5.
2 jaar geleden
maar het zegt echt niks over wanneer je precies bent zwanger geworden. Ik ben volgens de berekening laatste menstruatie nu 5+3 maar ik weet 100 % zeker pas later zwanger te zijn geworden en kom uit op 4+4. Ik hoop dat dat je wat rust geeft, het zou makkelijk kunnen dat je een latere eiersprong hebt gehad 🤷♀️
2 jaar geleden
maar het zegt echt niks over wanneer je precies bent zwanger geworden. Ik b ...
Ja inderdaad, dankje! Ik moet gewoon de echo afwachten 😊 Spannend voor iedereen!
2 jaar geleden
Mij is altijd gezegt clearblue moet je 2 weken er bij moet rekenen je krijgt 2 weken cadeau zijden ze bij mij
2 jaar geleden
Ik had met 5+2 nog steeds 1-2, pas toen ik dacht op 6 te zitten kreeg ik 2-3
Eerste echo dacht ik 6 weken en kwam ze op 5 (wat echt niet kan, want dan had ik met 2.4 weken een positieve test😅)
Morgen 2e echo, dus heeeeeel benieuwd hoe het er nu uit ziet…
2 jaar geleden
Reactie op 42babywens
Ik had met 5+2 nog steeds 1-2, pas toen ik dacht op 6 te zitten kreeg ik 2 ...
Ik ben ook erg benieuwd! Misschien dat die wekenindicatie ook niet altijd klopt. Fijn dat je al zo snel een echo had. Ik moet nog wachten tot 6 oktober 😊
2 jaar geleden
Reactie op Sabrina1111
Ik ben ook erg benieuwd! Misschien dat die wekenindicatie ook niet altijd k ...
Nou die eerste echo had ik zelf betaald omdat ik te nieuwsgierig was, achteraf heeft dat me juist onzeker gemaakt, want daar was dus nog niks te zien (alleen zwangerschapsring)
Degene die ik vrijdag heb is de “normale” eerste echo en dan zou ik dus 7+4 zijn dacht ik…
Maar 6 oktober is idd nog lang wachten 🙈 hoe lang denk je dan zelf te zijn?
2 jaar geleden
Bij mij gaf de CB digitale test 3+ aan, ik zou dan 5 weken of langer zwanger moeten zijn volgens de beschrijving van CB. Maar ik denk zelf dat ik nu 1 wek na de positieve test 6+4 ben, dus het zou kunnen dat ik toen rond de 5 weken zat. 29e eerste echo dus we zullen dan pas weten hoever ik ben!
2 jaar geleden
Reactie op Ylse1993
Bij mij gaf de CB digitale test 3+ aan, ik zou dan 5 weken of langer zwange ...
Ik moet helaas nog wat langer wachten. Ik ben pas 16 oktober aan de beurt voor de eerste echo. Dan zou ik precies 8 weken zijn.
2 jaar geleden
Reactie op 42babywens
Nou die eerste echo had ik zelf betaald omdat ik te nieuwsgierig was, achte ...
Dat kan ik me voorstellen ja! Spannend de eerste normale echo, hopen op goed nieuws!
Volgens mijn cyclus ben ik 6 oktober 7+5of6. Maar na die clearblue test een week geleden waar 1-2 opstond denk ik zelf wat minder ver. Afwachten!