9 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben de maxi cosi Iora nog van ons dochtertje, heel fijn ding. Je krijgt er ook een reishoes bij, dus die zou je ook mee kunnen nemen als camping bedje voor het eerste half jaar (tot begint met optrekken). Er zijn geloof ik ook co-sleepers die je later nog weer kan verlagen zodat ze langer gebruikt kunnen worden voor als camping bedje, maar heb ik zelf geen ervaring mee
2 jaar geleden
De chicco next to me heeft een tas enzo erbij dat je hem makkelijk mee zou moeten kunnen nemen als camping bedje. Ik moet hier wel bij zeggen dat wij dit nog nooit gedaan of geprobeerd hebben dus in praktijk weet ik niet of dit heel praktisch is.
2 jaar geleden
Wij hebben ook de iora, die kan je goed inklappen.
Nadeel bij alle cosleepers is dat het liggedeelte hoog is, waardoor je het kan gebruiken tot je kindje kan zitten. Daarna is het niet meer veilig. Je zal dus waarschijnlijk ergens tussen de 6-9 maanden een groter bedje aan moeten schaffen waarvan het matrasje laag is.
Daarnaast vond ik de co sleeper na 4 maanden al een beetje klein worden. En de iora is dan al een best groot model! Een campingbedje wil je waarschijnlijk wel wat langer blijven gebruiken.
Je zou eens naar een deryan tentje kunnen kijken als je weinig bergruimte hebt! Dat is een soort pop up tentje dat je als campingbedje gebruikt. Als je de peuterversie koopt kan je er jaren mee vooruit!
2 jaar geleden
Wij hebben de Tutti Bambini Cozee, die is vrij groot dus gaat wel 6 maanden mee en is in 30 seconden op te klappen. Zit een handige tas bij om hem te vervoeren, wij namen hem altijd mee op
Weekendjes weg of avondjes met bezoek.
Als je een bed voor de langere termijn wilt heb je volgens mij alleen een Aeromoov bedje dat je op lage 茅n hoge stand kan zetten. https://www.aeromoov.com/nl/shop/aeromoov-instant-travel-cot.html maar die lijkt me als cosleeper niet zo handig en ik weet niet of een kindje daar wel langer dan een jaar in past!
2 jaar geleden
Hee! Bedankt voor jullie input! Ik wist inderdaad dat een co sleeper voor de eerste 6-9 maanden is. Daarna gaan we (gelukkig) ook verhuizen dus heb ik eventueel meer ruimte om een extra camping bedje ergens op te bergen. De iora klinkt als een goede optie dus, zal daar eens naar kijken 馃榿!
2 jaar geleden
Reactie op Hebe23
Hee! Bedankt voor jullie input! Ik wist inderdaad dat een co sleeper voor d ...
Dat scheelt! Ja, ik vind de iora heel fijn! Er zit ook een soort bak onder het bedje, dat is heel handig om de eerste weken/maanden een verschoonkussen en wat luiers in te leggen, dan hoef je 鈥榮 nachts nooit je kamer uit als je de baby wil verschonen.
Nog een tip als je voor dit model gaat: maxi cosi verkoopt superdure hoeslakens, maar de normale hoeslakens van de meeste merken passen er ook prima omheen. Wij hadden bijvoorbeeld hoeslakens van Jollein - paste prima!
2 jaar geleden
Wij hebben een bednest, heel goed te vinden en weer te verkopen via marktplaats en Vinted. Bij mijn tweede met veel plezier gebruik van gemaakt en ook meegenomen op vakantie.