47 Reacties

vorig jaar
Reactie op LisanneSp
Waar heb je je dekentje en knuffel vandaan?😊
Jaa leuk hè! Ik zou niet weten waar ze vandaan komen. Dit is een foto van Pinterest die we hadden gebruikt ter inspiratie hihi. Ons bedje hebben we nog niet in elkaar gezet! Ik wil zelf ook graag weten waar dat vandaan komt 🥹

vorig jaar
kinderkraft Neste up, erg tevreden mee op het eerste zicht, heel stevig en mooi bedje. alleen nog testen haha

vorig jaar
Maxi Cosi Iora. Echt super ding, goed stevig en mooier dan de meeste co-sleepers. Al zou ik wel de Air kiezen, maar die bestond toen nog niet 🙈

vorig jaar
Snuzpod 4, top ding en nog mooi ook haha.
Reflux stand, goed in hoogte te verstellen (goed hoog ook) en de baby ligt iets lager dan je eigen matras waardoor het kindje er nooit uit kan rollen jouw kant op. Handig als je in de nacht per ongeluk de zijkant vergeet in te klappen 😅

vorig jaar
Wij hebben de Baninni Elia gekocht. Had hele goede reviews op bol.com (met name dikte matrasje), anti reflux stand en een aantrekkelijke prijs (130 euro).

vorig jaar
Ik twijfel over co sleeper. Idee vind ik ideaal, maar vraag me af hoe dat in praktijk gaat. Voor veiligheid moet zijkant omhoog als je gaat slapen lees ik ivm kans dat baby naar bed rolt of je dekbed / kussen naar baby( ik slaap met 2 kussens en die vind ik ochtend regelmatig op de grond terug). De meeste kun je niet makkelijk met 1 hand naar beneden doen, dus dan moet je alsnog opstaan om baby te pakken lijkt me. Plus je moet er alsnog uit om luier te verschonen toch? En dan moet je via voeteneind,iets lastiger eruit komen,zeker na pijnlijk lijf. Wie heeft hier ervaring mee?

vorig jaar
Reactie op Witlof
Ik twijfel over co sleeper. Idee vind ik ideaal, maar vraag me af hoe dat i ...
Nee de zijkant omhoog hoeft niet hoor, want in moderne cosleepers ligt het kindje toch al lager dan je matras. Dat is alleen bij ouderwetse cosleepers waar het matras direct dezelfde hoogte heeft.
En qua verschonen s nachts: wij hadden zo’n trolley op wieltjes naast het bed en ik verschoonde haar dus altijd op het bed tussen mijn benen. Vond het ideaal, nooit koude voeten enz waardoor je helemaal wakker wordt.
Maar als je bijv een laag wiegje of ledikantje hebt en je geeft flesvoeding vind ik een cosleeper idd niet zo veel meerwaarde hebben. Idd om wat jij zegt, dan moet je er toch uit voor dat flesje en dan is het fijner om de cosleeper iets verder weg te zetten zodat je makkelijker uit je bed komt. Dat pijnlijke lijf is gelukkig (meestal) wel alleen de eerste week.
Mijn ideale cosleeper set up:
- Tutti Bambini Cozee (heel makkelijk in te klappen en vrij groot dus ruim 8 maanden te gebruiken, ook fijn voor weekendjes weg)
- trolley naast je bed met luiers, hydrofieldoekjes etc.
- zoutlampje met rood licht, zodat je wel ziet wat je doet maar je hersenen niet helemaal geactiveerd worden door het licht.

vorig jaar
Reactie op fifteenthofjuly
kinderkraft Neste up, erg tevreden mee op het eerste zicht, heel stevig en ...

Echt stevig en matrasje niet te dun?

vorig jaar
Reactie op Kimberleyyyy
Echt stevig en matrasje niet te dun?
ja ik vind hem echt stevig en matrasje is dun maar niet te dun denk ik en zeker hard genoeg want een babytje moet goed plat op de rug liggen dus ik heb er echt niks negatiefs over te zeggen. ;)