12 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou beginnen met swaddle up proberen! Goedkoop te krijgen via vinted. Bij ons zoontje werkte de puck a baby goed maar bij onze dochter van mei niet. Zelfde probleem met de armpjes en de swaddle werkt voor nu.. ook nagedacht over Nunki maar vond ik om even te proberen wel duur.

3 maanden geleden

Voor onze oudste dochter Nuki lakentje en buni slaapzakje gebruikt alleen in ledikant. Nu voor de jongste ook voor co-sleeper gebruikt. Ja het is duur. Maar je kan het proberen door lakentje proberen. https://feddekees.nl/pages/feddekees-uitproberen Misschien een idee

3 maanden geleden

Love to dream slaapzakje maakt hier een drukke baby veel rustiger😄

3 maanden geleden

Thanks! Ik ga het toch maar uitproberen

3 maanden geleden

Hier nunki laken icm love to dream slaapzak, gouden combinatie. En idd Vinted! Staan beide vaak op

3 maanden geleden

Nunki voor de coslwwper vond ik niet fijn. Omdat de matrasjes zo dun zijn, trok ze gewoon het lakentje omhoog samen met het matrasje als ze veel bewoog. Nunki voor het ledikant daarentegen was echt een topper

3 maanden geleden

Wij gebruiken het nunki lakentje in de cosleeper. Daardoor blijft dochter een stuk beter liggen, maar ze kan nog wel naar de randen toe bewegen. Alleen lang niet meer zoveel. Kleine tip: door het gebrek aan inzicht van mijn partner zijn we er achter gekomen dat het nunki laken voor een ledikant ook prima om de cosleeper past😂 dus als je het wil proberen zou je ook gewoon het ledikant formaat kunnen bestellen. En om kromtrekken te voorkomen hebben we een stuk hout onder het matrasje gelegd en het nunki lakentje om matras+hout gedaan. Zo blijft alles goed zitten. Dit was het advies van Fedde&Kees. En anders inderdaad uitproberen via de site of via vinted aanschaffen.

3 maanden geleden

Onze dochter kwam altijd opgeschoven tegen de zijkant van de cosleeper en dan met haar neus ertegen. We hebben nu gewoon een losjes opgerolde hydrofiel aan de zijkant onder het matrasje waardoor ze niet meer tot tegen de rand kan schuifelen want da's nu lichtjes bergop. 😅 Werkt hier perfect.

3 maanden geleden

Reactie op Aardbeitje20

Onze dochter kwam altijd opgeschoven tegen de zijkant van de cosleeper en d ...
Proberen we al, maait ze gewoon aan de kant haha 😅

3 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Proberen we al, maait ze gewoon aan de kant haha 😅
De hydrofiel ligt onder het matrasje, die kan ze dan toch niet aan de kant maaien? 😁

3 maanden geleden

Reactie op Aardbeitje20

De hydrofiel ligt onder het matrasje, die kan ze dan toch niet aan de kant ...
Ah las het verkeerd. Kan bij onze cosleeper niet want die heeft een houten plank aan de onderzijde van het matras.

3 maanden geleden

Reactie op Oktobermeisje

Ah las het verkeerd. Kan bij onze cosleeper niet want die heeft een houten ...
Ah da's lastiger dan inderdaad. Onder de molton misschien?