Wie herkent dit? Mijn meisje is nu 7 weken en ligt niet ingebakerd. Ze werd hier namelijk echt giftig van haha. Echter, maait ze sinds een weekje met haar armpjes tegen de zijkant van de cosleeper en knalt ze met haar hoofd tegen de zijkant als ze net even iets scheef ligt. Ze slaapt hierdoor heel onrustig. We hebben al geprobeerd om haar strakker in te stoppen met de armen onder het laken (werkt niet altijd, wurmt soms haar armpjes er weer onderuit). Ook hebben we al de puckababy geprobeerd, maar hierbij wurmt ze haar armpjes door het nekgat. Nu twee ochtenden haar in haar eigen ledikantje gelegd en dan lijkt ze lekker te slapen. Ik ben aan het overwegen om een nunki lakentje aan te schaffen, maar vraag met af welke maat ik nu nodig heb. Moet ik langzaamaan gaan accepteren dat ze wellicht gewoon al te groot wordt voor de cosleeper? En dus het Nunki lakentje voor het ledikantje moet nemen? Of wellicht toch misschien de bundi slaapzakje en Nunki lakentje voor de cosleeper? Of toch de swaddle up proberen?