14 Reacties
3 maanden geleden
Kunstvoeding voor de nacht. Dat is zwaarder verteerbaar, dus daar slapen ze meestal beter door😜
3 maanden geleden
Ligt een beetje aan je kindje denk ik. In avondvoeding zit meer melatonine, dus als je kindje lastig in slaap komt is bv misschien beter. Als hij/zij goed in slaap komt kan kv zorgen dat de baby langer doorslaapt. Zelf gaf ik overdag bv, eind vd middag en s avonds kv, en s nachts bv omdat dat veel makkelijker is dan in t donker en half slapend flessen te maken 😅
3 maanden geleden
Goed voor mij om even mee te lezen. Ik Kolf fulltime en zit nu mijn zoontje 10 weken is en meer voeding krijgt bijna op het punt dat ik niet meer er tegenop kan kolven waardoor ik binnenkort ook moet gaan bijvoeden met kunstvoeding. Mag ik vragen wat jouw reden is dat je het wilt gaan combineren? Of is het pure noodzaak zoals bij mij? Ik merk dat ik juist wel wat twijfel over kunstvoeding en baal dat ik niet genoeg kan bijbenen met de productie van de moedermelk 😅
3 maanden geleden
Reactie op Marenne
Ligt een beetje aan je kindje denk ik. In avondvoeding zit meer melatonine, ...
Kolf je dan iedere voeding die je mist? Ik denk het wel hé? Dat vind ik dan weer een gedoe want dan ben je dubbel bezig.
3 maanden geleden
Reactie op lcupedo
Goed voor mij om even mee te lezen. Ik Kolf fulltime en zit nu mijn zoontje ...
Ja zelfde reden, productie is helaas minder dan behoefte van de baby
3 maanden geleden
Als je een voorraad aan wil leggen wel ja. Je kan de voedingen die je vervangt ook afbouwen, maar dat gaat wel ten koste van je productie.
Ik deed het op deze manier toen ik de bv aan het afbouwen was dus ik hoefde niet te kolven en was dus ook niet erg dat de productie oplaag ging.
3 maanden geleden
Reactie op lcupedo
Ah balen is dat he? Soms kun je er ondanks alles niet meer goed tegenop kol ...
Om de 3 uur. Zowel overdag als snachts. Erg pittig dus