15 Reacties
2 jaar geleden
Die van Deryan is inderdaad fijn en en wij hebben ook een campingbedje van maxi cosi, die zijn ook iets kleiner dan andere bedjes.
Overigens zijn die bedjes dus ook al snel te klein voor je kindje. Vanaf ongeveer 1 jaar oud hebben we voor mijn oudste ook een normaal campingbedje aangeschaft.
2 jaar geleden
Wij hebben een deryan infant bedje, maatje kleiner dan de baby. We hebben 'm nog niet gebruikt. Maar in tegenstelling tot de baby en peuter variant zit er bij de infant geen matrasje (wel een soort slaapmat, maar die is dun). Heeft iemand hier ervaring mee? Is het matje dik genoeg of kan hier een extra matrasje bij worden besteld? Die kan ik namelijk niet vinden voor de infant.
2 jaar geleden
Een deryan tentje! Wij hebben ze later ontdekt toen onze oudste al 1 was en hebben daarvoor de maxi cosi iris gebruikt (is ook een compact bedje). Maar de tentjes zijn voor ons heel veel fijner. Hebben de baby & peuter variant voor beide kids en nemen deze ook mee op vakantie (ook heel handig met vliegen want ze passen in je koffer).
De deryan tentjes passen bij ons ook precies op het voorste bed (tafel) van de caravan. Ideaal voor kamperen vinden wij, bij minder weer gaan de tentjes op ons vaste bed en zitten we binnen aan tafel.
Nog een tip voor met kamperen is om ze als ze zo klein zijn lekker ik een wipper te zetten, je hebt hele compacte, en dan kunnen ze rondkijken ipv in de kinderwagen en dan pak je ze ook makkelijk mee.
2 jaar geleden
Wij hebben een aeromoov en een deryan peutertent. Onze dochter van 3,5 ligt nog steeds in de deryan. We hebben een deryan gekocht omdat ie in onze koffer paste en we gingen vliegen. De Aeromoov is wat dat betreft toch wel een stukje groter.
Het grote voordeel van de aeromoov vind ik dat deze, als ze nog klein zijn ook als box gebruikt kan worden op vakantie. Het nadeel is dat de bovenkant open is en dat je in de zomer op vakantie nog iets van een klamboe nodig hebt. Bij de deryan is dat niet nodig.
Mijn dochter kroop op een gegeven moment wel zelf de deryan uit (toen ze 2 was) omdat ze de ritsjes zelf kon openmaken. Dat heb je bij een aeromoov niet omdat ze daar niet uit kunnen klimmen.
Met 2,5 à 3 jaar werd de aeromoov hier wel te klein.
Hoop dat je er iets aan hebt 🙃
2 jaar geleden
Reactie op SaarrD
Wij hebben een aeromoov en een deryan peutertent. Onze dochter van 3,5 ligt ...
Zeker dankjewel! De deryan klinkt meest aantrekkelijk door de klamboe en dat hij in een koffer past. We gaan namelijk vliegen dit jaar. Is de peuter tent ook geschikt voor 10 weken oude baby? En hoe vind jij het matras?
2 jaar geleden
Reactie op Jansje90
Ik lees in de eerdere reacties dat de matrasjes van de baby tentjes erg har ...
Het is net zo'n matrasje als je zelf ook kan gebruiken met kamperen als je niet op een luchtbed ligt. Vond ik zelf altijd prima slapen en van deryan is exact hetzelfde principe maar dan voor kindjes. Het matras van de nieuwe stokke sleepi vind ik harder en daar slaapt de oudste ook prima op.
2 jaar geleden
Het is inderdaad zo’n zelf opblaasbaar matras die je als volwassene ook kan gebruiken. De variant die niet zelf opblaasbaar is heeft eigenlijk bijna geen matras. Die kan je eventueel op een opgevouwen fleece-dekentje zetten of op een boxkleed om ‘m wat zachter te maken.
Je kindje is natuurlijk nog heel licht, dus die heeft nog niet zo’n dik matras nodig. Hier ging het prima, maar als je het fijn vindt kan je dus nog iets onder het bedje leggen. Een extra matrasje in het tentje leggen is niet zo’n veilig idee, want daar kan je kindje onder terecht komen.
2 jaar geleden
Reactie op Jansje90
Zeker dankjewel! De deryan klinkt meest aantrekkelijk door de klamboe en da ...
In de peutervariant zit zo’n matrasje dat zichzelf opblaast. Echt een prima matras hoor, ook met 3,5 jaar (en heel wat kilo’s meer) is deze nog steeds dik genoeg.
Wel leg ik meestal een fleecedeken onder de tent zodat de kou van bijvoorbeeld een tegelvloer niet zo optrekt. Ze liggen natuurlijk praktisch op de grond en dat vind ik altijd wat koud 🙃
2 jaar geleden
Ik twijfel om de Deryan Infant Deluxe aan te schaffen, dit is de variant met een welcool matrasje erbij. Na alle heisa tijdens de zwangerschap om een veilig baby matrasje aan te schaffen dat genoeg ademt, twijfel ik echter of zo’n camping bedje met matrasje wel veilig is.. weet iemand hier toevallig meer over en stel ik me aan, of is het toch oppassen? Ik kan het niet duidelijk vinden.
Het gaat om het volgende bedje: https://www.deryan.com/products/infant-deluxe
2 jaar geleden
Reactie op KellyS90
Ik twijfel om de Deryan Infant Deluxe aan te schaffen, dit is de variant me ...
Nee hoor ik heb dezelfde twijfels… vind het ook spannend met zo’n tentje dat baby best wel kwetsbaar ligt en niet zoals bij een “normaal” camping bedje beschermd is tegen springende honden/kinderen etc., maar misschien overdenk ik het teveel?