9 Reacties
3 maanden geleden
Ons 2e kindje is een "condooms als voorbehoedsmiddel" kindje 馃槄 (we kenden de risico's en zeiden als ik zwanger raak is het welkom). ik zou wat anders adviseren als je niet zwanger wil raken. En een MAP lijkt me geen verkeerd idee.
Wat is de reden dat je geen pil wilt? Misschien is een spiraal een idee, dan hoef je er maar eens in de 4 of 5 jaar aan te denken 馃槈
3 maanden geleden
Ik denk dat je het beste een morning after pil kan halen, geeft toch meeste zekerheid in deze situatie. En misschien voor de volgende keer, misschien heb je een ander maat of merk nodig? Wij bleken extra grote condooms nodig te hebben, daarvoor gebeurde het regelmatig dat ze af gleden/rolden of zelfs scheurden. Je kan online zelfs kits bestellen met verschillende maten en instructies hoe je het goed meet dus misschien is dat een idee om het in de toekomst te kunnen voorkomen mocht dat het probleem kunnen zijn
3 maanden geleden
Reactie op Elm0
De.pil werkt alleen als je ovulatie nog niet is geweest. Als dat zo is en j ...
Daarna breekt het ook de eventuele bevruchting af dacht ik?
3 maanden geleden
Reactie op Nathaliiieee
Ik denk dat je het beste een morning after pil kan halen, geeft toch meeste ...
We hebben dit nog niet eerder gehad maar goeie ik ga er naar kijken!
3 maanden geleden
Reactie op Marenne
Ons 2e kindje is een "condooms als voorbehoedsmiddel" kindje 馃槄 (we kenden ...
Aangezien we misschien over een jaartje/ anderhalf jaar een kindje zouden willen als het ons gegund is vind ik het zonde om weer aan de hormonen te gaan.
3 maanden geleden
Reactie op ourfamilyTRV
Daarna breekt het ook de eventuele bevruchting af dacht ik?
Volgens mij niet... het stopt je eisprong zodat er geen bevruchting kan komen maar als het eitje al los is zeg maar dan werkt het dus niet meer. In principe kan je dan trouwens dus ook niet meer zwanger worden tenzij je echt pech hebt en het precies tijdens je ovulatie is gebeurd (je bent dan ongeveer 12 uur vruchtbaar en daarna sterft het eitje af).
3 maanden geleden
Reactie op Elm0
Volgens mij niet... het stopt je eisprong zodat er geen bevruchting kan kom ...
Ah ja, ik heb de pil ingenomen en meer kan ik niet meer doen. de kans lijkt me ook klein aangezien er in de condoom wat zat en het onder gewoon droog aanvoelde en ik ook niks rook met afvegen. Ook op bed zat wat dus ik neem aan dat hij er afgegleden is bij het eruit halen. Lekker verhaal maar je bent zo snel in paniek, helemaal nu ik ook m鈥檔 ovulatie voel. Ook dan zou de pil al te laat zijn denk ik. Zo maakt m鈥檔 hoofd heel de dag overuren. Maar het is gewoon afwachten 馃槄